אמ;לק: השינוי בממרח שעורר סערה. צילום מסך מיוטיוב

אמ;לק: השינוי בממרח שעורר סערה

אירוע הירי הקטלני בטקסס, ראש הממשלה נחקר בפעם החמישית והשינוי שנעשה בממרח השוקולד האהוב. קבלו את האירועים הכי חשובים ומעניינים, שהתרחשו השבוע כדי שתוכלו להישאר מעודכנים גם אם לא הספקתם להציץ בעיתון ולצפות במהדורת החדשות

לא הספקתם להתעדכן במה שקרה השבוע? רציתם לדעת יותר, אבל טבעתם בים של מטלות? בדיוק בשביל זה הבאנו לכם גם השבוע את כל העדכונים שאסור לכם להחמיץ!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

אירוע הירי בטקסס

ביום ראשון האחרון, אירע אירוע ירי המוני בכנסייה בדרום טקסס, שהוגדר כאחד מאירועי הירי הקטלניים ביותר בתולדות ארצות הברית. האירוע גבה לפחות 26 הרוגים ו-27 פצועים, בעיירה שבה חיים כ-400 תושבים. היורה, שלפי עדויות היה לבוש במדי קרב, נהרג לאחר מרדף קצר, לא ברור אם מאש השוטרים, או שמא התאבד. מושל טקסס, גרג אבוט, כינה את האירוע כ"חמור ביותר בהיסטוריה של טקסס". באמצעי התקשורת בעולם דווח שנמסר מהמחלקה לביטחון הציבור בטקסס נמסר כי היורה, דווין פטריק קלי, היה מסוכסך עם חמותו וכי הכנסייה שבה בוצע הירי הייתה הכנסייה אליה השתייכה.

ראש הממשלה נחקר בפעם החמישית במעונו

ביום חמישי נחקר ראש הממשלה, בנימין נתניהו, במעונו, זו הפעם החמישית בה נחקר בכל הקשור לפרשות השוחד, הלא הן תיק 1000 (טובות הנאה) ותיק 2000 (שיחות נוני מוזס). יש לציין כי זו הפעם הראשונה בה נחקר נתניהו בנוגע לתיקים אלה מאז הפך ראש הסגל בלשכתו לשעבר, ארי הרו, לעד מדינה ומאז נחקר איש העסקים ומקורבו של נתניהו, ארנון מילצ׳ן.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו
ראש הממשלה, בנימין נתניהו © מוטי קמחי

רגעי חרדה באימון הפועל באר שבע

רגעי חרדה עברו באימון הפועל באר שבע ביום רביעי האחרון. הקפטן, אליניב ברדה, התמוטט לאחר שכדור פגע בחוזקה בחזה שלו. ברדה עבר החייאה וקיבל ארבע מכות חשמל, עד שלבו חזר לפעום. לאחר שהועבר על ידי צוות מד"א לבית החולים, הוא אף עבר צנתור כדי לשלול חששות נוספים. 

התרגיל האווירי הגדול בישראל

תרגיל ה"בלו פלאג" - "דגל כחול", שהחל השבוע בישראל הוא התרגיל האווירי הגדול ביותר שנערך בישראל. התרגיל יימשך למעלה משבועיים ויקחו בו חלק למעלה מ-1000 חיילים משמונה מדינות שונות:  ארצות הברית, גרמניה, פולין, צרפת, איטליה, יוון והודו. התרגיל כולל 100 מטוסים וכלי טיס, כאשר 70 מהם הם מטוסי קרב. לצורך תרחישים שונים. 

נוטלה שינתה מרכיב במתכון האהוב 

יצרנית ממרח השוקולד "נוטלה", הודיעה על שינוי ברכיבי הממרח האהוב. באירופה, כמות השמן והסוכר בממרח תעלה, מה שהוביל להצהרות רבות מצד אנשים שהכריזו כי בוונתם להחרים את המוצר. לעומת זאת, לטענת החברה, ההחלפה בישראל היא למעשה של אבקת חלבון מי גבינה לאבקת חלב. למקרה שהתחלתם לדאוג, הטעם צפוי שלא להשתנות. 

שבוע טוב לכספי ב-NBA

עומרי כספי, השחקן הישראלי המככב ב-NBA, רשם שבוע טוב במיוחד בקבוצתו, גולדן סטייט ווריורס, כאשר קלע  9 ו-13 נקודות בשני משחקים שנערכו השבוע. לאחר המשחק האחרון, כספי זכה

 

📸: @gwephoto

A post shared by Omri Casspi (@omricasspi18) on

שירי סובול נכנסה לכלא

ביום רביעי השבוע, החלה שירי סובול לרצות את עונשה, לאחר שנידונה לשש שנות מאסר בכלא נווה תרצה ברמלה, בגין שידול לחבלה בכוונה מחמירה ובסיוע לאחר מעשה הרצח של אחותה התאומה, הילי סובול ז״ל בפברואר 2016. על הרוצח, בן זוגה של הילי, דוד ערן, נגזרו 20 שנות מאסר באשמת רצח.

שירי סובול
שירי סובול © מוטי קמחי

חוק ההמלצות עבר בקריאה טרומית

בצהרי יום רביעי, לאחר דיון סוער במליאת הכנסת, עבר בקריאה טרומית חוק ההמלצות, אשר לפיו ייאסר על המשטרה להמליץ לפרקליטות על כתב אישום בסיום חקירה. בהצבעה שמית תמכו 52 ח״כים ו-42 התנגדו. יושב ראש מפלגת ״יש עתיד״, יאיר לפיד, הגיב להצעת החוק במליאה ואמר: ״האמת היא, חבר הכנסת אמסלם, שאתם מנסים להציל את ראש הממשלה. אתה לא רוצה שידעו את הפרטים של החקירות של ראש הממשלה. את מי אתה מרמה?״. ראש הממשלה, בנימין נתניהו וכן שרת המשפטים, איילת שקד, אינם נכחו בדיון.

תגובות