הפתעה בבית הספר: תלמידים חיפשו חלזונות ומצאו סמים. צילום: Fotolia

הפתעה בבית הספר: תלמידים חיפשו חלזונות ומצאו סמים

תלמידי בית ספר בירושלים הלכו לחפש חלזונות בחצר ולמרבה הפתעתם גילו שם סמים. המשטרה עצרה שני חשודים

בלשי המשטרה עצרו שני חשודים שעל פי החשד סחרו בסמים שהוחבאו בחצר בית הספר בשכונת גילה שבירושלים. תלמידים אחרים חיפשו חלזונות בחצר ולהפתעתם מצאו שם סמים.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

ביום רביעי האחרון, התקבל במשטרה דיווח מבית ספר בשכונת גילה, על כך שתלמידים חיפשו חלזונות בשטח בית הספר ומצאו שקית עטופה שהייתה מוחבאת ובה סמים מסוכנים. חוקרי היחידה המרכזית של המשטרה, שהגיעו לבית הספר, פתחו בחקירה מאומצת, ובשקילה של הסמים המסוכנים עלה כי מדובר בכ – 1.4 ק"ג 'קנאביס' וכ – 300 גרם 'חשיש' בשווי מוערך של עשרות אלפי שקלים.

בלשי הנוער ביחידה המרכזית של ירושלים, נערכו תוך זמן קצר בפעילות מבצעית מתוחכמת, במהלכה נצפה חשוד (19, ירושלים) שהגיע לשטח בית הספר בשעות הערב ועל פי החשד התכוון לקחת את הסמים. השוטרים שמיד פעלו, עצרו אותו והוא הובא לחקירה ביחידה המרכזית בירושלים.

עם התקדמות החקירה, איתרו חוקרי המשטרה זהות של חשוד נוסף (בן 25 מירושלים) שעל פי החשד מכר את הסמים שנתפסו לחשוד (19), וביום חמישי האחרון הוא נעצר על ידי בלשי המשטרה בביתו. החשודים נחקרו ביחידה המרכזית בירושלים בחשד לסחר, החזקה ואספקה של סמים מסוכנים, במהלכה נקשרו למיוחס להם. מעצרם של החשודים הוארך בפני בית המשפט, ויובאו היום ומחר להארכה נוספת. 

בני הנוער קונים בטלגראס:
"נכנסים מסוממים לשיעורים"
בן סימנובסקי
מרבית בני הנוער שקונים את החומרים השונים, בדגש על "חום" או "ירוק", לא חושבים פעמיים לפני שהם מעשנים בין השיעורים • הנערים: מודעים אבל לא עושים משהו בנדון כדי למנוע את התופעה • מה עם המורים?

"הקלות הבלתי נתפסת בה אדם מעלה על דעתו להחביא סמים מסוכנים בשטח בית ספר, ולחשוף את הילדים הלומדים בו לסכנה ברורה העלולה לפגוע קשות בבריאותם, הביאה אותנו לפעול נגדו בנחישות וללא פשרות על מנת להביאו לדין בגין מעשיו." ציין קצין המשטרה הממונה על החקירה.

התגובה הנחושה של בלשי המשטרה, החקירה המאומצת והפעילות המבצעית המתוחכמת שגובשה תוך זמן קצר, הביאו לתפיסתו ומעצרו של חשוד בסחר בסמים מסוכנים, וחמור מכך מעצרו של חשוד נוסף בסחר והחבאתם של הסמים המסוכנים בשטח בית הספר העלולים אף להוות סכנה לילדים. המשטרה תפעל ביד קשה ובלתי מתפשרת נגד החשודים, במטרה למצות את מלוא חומרת הדין עמם.

תגובות