רונן ביטי יואשם מחר: על ביצוע מעשים מגונים והטרדה מינית. צילום מסך מאינסטגרם

רונן ביטי יואשם מחר: על ביצוע מעשים מגונים והטרדה מינית

על פי המשטרה אביה של עדי ביטי שלח לנערות סרטונים שבהם ביצע בעצמו מעשה מגונה וביקש מהן לגעת בעצמן, לבצע מעשים מיניים ולשלוח לו קובצי קול שלהן. עורך דינו: "כבר אין חשד לבעילת קטינה כפי שהמשטרה טענה. גם לאישום הזה אין מקום"

רונן ביטי יישאר במעצר לפחות עד מחר - כך הכריע בית משפט השלום בראשון לציון היום (ג'). נציג הפרקליטות אמר בדיון כי מחר יוגש נגדו כתב אישום בגין ביצוע שני מעשים מגונים והטרדה מינית של נערה שגילה צעיר מ-16. מיוחסת לו גם עבירת איומים.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

לחשוד, אביה של הזמרת עדי ביטי, בן 48 מהוד השרון, מייחסים ביצוע מעשים מגונים ובהם משלוח סרטון בעל אופי מיני לנערה ובקשה ששיגר לנערה אחרת לבצע בעצמה מעשה מגונה. תחת סעיף האישום שנוגע להטרדה המינית נטען כי החמיא לצעירה על איבר אינטימי בגופה.

© צילום: Fotolia. אילוסטרציה

מהמשטרה נמסר כי החקירה נפתחה לאחר שהוגשה תלונה בסוף חודש ינואר ובה נמסר כי ביטי ביצע עבירות מין בנערות בנות 14-13 שהיו חברות בקבוצות וואטסאפ יחד עמו. העיקרית שבהן - קבוצת "ביטי אימפריה" שאותה ניהל. 

על פי החשד, לאחר שהעמיק את הקשר עמן הוא ביקש מהנערות להתקין במכשירן הנייד תוכנת "טלגרם", כדי לנהל שיחות שתוכנן נמחק לאחר מכן. על פי החשד, ביטי התעניין בהרגליהן האישיים, התנהגותן המינית, ניסיונן המיני ושלח להן תמונות וסרטונים בעלי תוכן מיני. מחומר החקירה עלה חשד כי הוא שלח סרטונים ובהם תיעד עצמו מבצע בגופו מעשה מגונה וכן ביקש מהנערות לגעת בעצמן, לבצע מעשים מיניים ולשלוח לו קובצי קול שבהן הן נשמעות גונחות. הוא ניהל חלק מהשיחות בשפה בוטה וגסה לאחר חצות ולפנות בוקר, ובהן אף שיתף אותן בפרטים מיניים-אינטימיים הנוגעים אליו.

ביטי נעצר לפני 17 יום. בידי נציג היחידה המרכזית של משטרת מחוז המרכז, רס"מ אלון זוקובסקי, הייתה הצהרת תובע שבה תצהיר של הפרקליטות על הכוונה להגיש אישום נגדו.

© אינסטגרם

סנגורו של ביטי, עו"ד שרון נהרי: "פתאום מגלים אחרי 17 ימי מעצר שהחשדות של בעילת קטינה כפי שהמשטרה טענה נגד ביטי - לא מופיעות בהצהרת התובע. כל מה שנותר זה מעשה מגונה והטרדה מינית. אנחנו לא מזלזלים בכך, אבל עדיין סבורים שגם לכתב האישום הזה אין מקום, ואנחנו גם נוכיח זאת". 

עוד טען נהרי כי הנערה שהתלוננה עשתה זאת לאחר שהורחקה מקבוצת הוואטסאפ, ולדבריו היא ביקשה שוב ושוב שיכניסו אותה חזרה לקבוצה ואף ביקשה להיפגש אתו ועם בתו. אולם אחרי שעמדו על שלא להחזירה לקבוצה, היא החליטה להוציא לפועל את האיומים נגד המשפחה והגישה תלונה במשטרה.

בכוונת הפרקליטות לבקש מחר עם הגשת כתב האישום בבית משפט השלום מעצר עד תום ההליכים של החשוד. מיוחסת לו עבירה נוספת בגין איומים.

תגובות