הותר לפרסום: אביו של אייל גולן חשוד בעבירות מין בצעירה. צילום: Fotolia. אילוסטרציה

הותר לפרסום: אביו של אייל גולן חשוד בעבירות מין בצעירה

בית המשפט המחוזי בחיפה התיר לפרסום את שמו של ביטון, שעל פי החשד ביצע מעשים מגונים בצעירה שלקח במכוניתו לפני כחודש

הערב (יום ד') הותר לפרסום כי דני ביטון, אביו של הזמר אייל גולן, נעצר בחשד לביצוע עבירות מין בצעירה כבת 20. ביטון, תושב אור עקיבא בן 67 נעצר אתמול ולפי החשד ביצע את המעשים בזמן נסיעה ברכב.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

החקירה העלתה עד כה כי לפני כחודש המתלוננת נסעה בטרמפ עם ביטון לתל אביב, ובדרך הוא ביצע בה מעשים מגונים. היא ירדה מהרכב וצילמה אותו - ולא ידעה שמדובר באביו של אייל גולן.  במהלך החקירה שהתנהלה זה יותר משבוע, היא מסרה פעמיים את גרסתה במשטרה. 

לטענת סנגורו של ביטון, ברכב נכח גם חברו שלו, "והמשטרה לא זימנה אותו למסור גרסה. לפי מה שידוע לנו המתלוננת מסרה לו את מספר הטלפון שלה".

עוד לדבריו, ביטון לא ידע שהמשטרה חיפשה איתו בשבועיים האחרונים. רק אתמול הבין, והגיע לתחנה. 

דני ביטון, אביו של אייל גולן
דני ביטון, אביו של אייל גולן © מוטי קמחי

בפברואר 2015 הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד ביטון, בגין עבירות של הבאת אדם למעשה זנות בנסיבות מחמירות, ניצול קטינים לזנות וקבלת שירות זנות של קטינות. "הנאשם התייחס לנערות באופן מבזה ומשפיל, כאילו היו חפץ לסיפוקו ולשירותו, לרבות מאווייו המיניים, כמו גם של מכריו", נכתב בכתב האישום. עוד עלה כי ביטון נהג באופן שיטתי להיפגש עם מעריצות של בנו, נערות וצעירות בנות 20/15, בהופעות ובתוכניות שבהן השתתף גולן, בין היתר בתוכניות הטלוויזיה "אייל גולן קורא לך" ו"הכוכב הבא".

 בחודש אפריל באותה שנה בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר שנתיים מאסר על ביטון, שהורשע במסגרת הסדר טיעון בשורת עבירות מין בשתי נערות ובגירה אחת. בין השאר הודה והורשע בהבאת אדם לידי מעשה זנות, ניצול קטינים לזנות, שיבוש מהלכי משפט והשמדת ראיה. בנוסף גזר בית המשפט על ביטון לפצות את כל אחת מהצעירות ב/50 אלף שקל. ביולי 2016, אחרי שריצה 14 חודשי מאסר, פנה ביטון לוועדת השחרורים שליד השב"ס וביקש להפחית שליש ממאסרו. בקשתו לא התקבלה וביטון שוחרר רק באפריל 2017, שנתיים אחרי שנשלח לכלא.

 

תגובות