הדרך אל האושר מתחילה בקורס: כך תהפכו לבני אדם שמחים יותר. צילום מסך מיוטיוב

הדרך אל האושר מתחילה בקורס: כך תהפכו לבני אדם שמחים יותר

כולנו עסוקים בחיפוש אחר הדרך שתסב לנו כמה שיותר רגעי אושר, אך מסתבר שהמסע לשם קצר יותר מכפי שהעלנו בדעתנו. קורס מיוחד המועבר באוניברסיטת ייל, ארצות הברית, מבטיח לכם חיים שמחים. מישהו אמר שאין שיעורי בית?

חשבתם שכסף, שוקולד וטיפוח יגרמו לכם להרגיש מאושרים? יש לנו חדשות בשבילכם - צר לנו לאכזב אתכם, אך כנראה שאתם לא בכיוון הנכון. כסף או רכוש רב הם בדיוק הדברים שלא יספקו לכם אושר אמיתי, אף אם נדמה לכם שכך יהיה. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

המפתח לאושר נמצא במקום אחר - אוניברסיטת ייל, קונטיקט, ארצות הברית. בקורס מיוחד, שהפך לפופולרי ביותר בתולדות האוניברסיטה, לומדים הסטודנטים כיצד לזכות בשמחה ואיך להתגבר על הדיכאון המציף אותם כתוצאה מהלחץ הגובר. 

© צילום מסך מיוטיוב

 פרופסור לורי סנטוס המרצה בקורס, סבורה כי כדי לזכות באושר יש להקפיד על פעילות גופנית, מדיטציה, שינה לפרק זמן ארוך ולהקפיד על קשרים חברתיים. לעומת זאת, היא מבהירה כי אף על פי שהרכוש והכסף מהווים עבורנו מטרות חשובות בחיים, הדרך אל האושר נעה בכיוון אחר. "אנחנו עובדים קשה כדי לקבל משכורת גדולה או לקנות בית יוקרתי. הדברים האלו לא יעשו אותנו מאושרים".

מה באשר לשיעורי בית בקורס? למקרה שדאגתם, סנטוס לא מוותרת עליהם. הסטודנטים שלוקחים חלק בקורס נדרשים להוקיר תודה, לעשות מעשים טובים ולטפח את הקשרים החברתיים. נשמע שמדובר בשיעורי בית חשובים ביותר. הלוואי שהמורים שלנו היו מחליטים לאמץ אותם במקום התרגילים במתמטיקה!

© צילום מסך מהאינסטגרם

 

תגובות