לאחר חמישה שבועות: רונן ביטי שוחרר למעצר בית. צילום: ליהי קרופניק

לאחר חמישה שבועות: רונן ביטי שוחרר למעצר בית

לאחר חמישה שבועות שבהם שהה במעצר, שוחרר רונן ביטי למעצר בית. הפרקליטות טענה כי שלח עשרות סרטונים שבהם תיעד מעשים מגונים לנערות שהעריצו את בתו. פרקליטו טען כי הוא הוטרד על ידן

רונן ביטי, אביה של הזמרת עדי ביטי, שנאשם בביצוע עבירות מין, שוחרר היום (א') ממעצר, לאחר חמישה שבועות. זאת אף שבפרקליטות טענו כי הוא שלח לנערות צעירות בין 30 ל-40 סרטונים שבהן ביצע מעשים מגונים. ביטי נשלח למעצר בית בתנאים מגבילים - כך הכריע בית המשפט מחוזי מרכז בלוד לאחר שהפרקליטות ערערה על החלטת בית משפט השלום לשחררו.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

ביטי נאשם בביצוע מעשים מגונים בשתי נערות, הטרדה מינית של נערה אחרת ואיומים. לפי כתב האישום, הוא שלח לנערות סרטונים שבהם ביצע מעשים מיניים בעצמו, ביקש מחלקן לבצע מעשים מגונים בעצמן ואף איים עליהן.

עדי ואביה
עדי ואביה © אינסטגרם

בכתב האישום צוין כי ביטי הקים בשנת 2014 קבוצת וואטסאפ "ביטי אימפריה", שבה היו חברות כ-70 קטינות שמעריצות את בתו. במהלך השנים 2018-2017 נהג ביטי לשוחח, בין היתר שיחות בעלות תוכן מיני, עם תשע חברות בקבוצה.

הפרקליטות טענה כי יש להצמיד לביטי קצין מבחן, כיוון ש"מדובר באדם שניצל את מעמדו, הבנות אומרות, 'זה אבא של עדי ביטי, אז הוא קצת סוטה, קצת שולח לי הודעות כאלו, אבל הוא אבא שלה והוא מדבר איתי'". לטענת הפרקליטות ביטי איים על הנערות.

ואולם עו"ד שרון נהרי שמייצג את ביטי טען כי הרקע שקדם לאיומים הללו היו הודעות ששלחו לו הנערות עצמן - "רונן, אפשר לעשות אותך? הוא עונה, 'כשתגדלי'. הקטינה משיבה לו: 'רונן, אפשר *** אותך כל מקום?' הוא עונה לה, 'כשתהיי בת 18'.

"אני לא מקל ראש בזה, אבל הוא הפסיק הכל חודש וחצי לפני המעצר. והן כותבות, 'אני אתאבד, אני אדקור אותך'. אז לבוא לומר שהבן אדם הזה מסוכן?".

תגובות