רגע לפני גיל 18: עמית וחברו הלל נהרגו בתאונת דרכים. באדיבות המשפחה

רגע לפני גיל 18: עמית וחברו הלל נהרגו בתאונת דרכים

ביישוב אלעזר בגוש עציון מתאבלים על מותם של עמית בר לב והלל ללום, שנהרגו בהתהפכות רכבם ממזרח למעלה אדומים בעת חזרה מבילוי בים המלח. חבר נוסף נפצע בינוני. עמית והלל היו אמורים לחגוג בשבוע הבא את יום הולדתם ה-18. "שלושת המוסקטרים חלמו על העתיד"

עמית בר לב והלל ללום, צעירים מהיישוב אלעזר שבגוש עציון, הם ההרוגים בתאונה הבוקר (יום ו') בכביש 1 ליד מצפה יריחו. חברם נפצע בתאונה באורח בינוני. השלושה חזרו מכיוון ים המלח. בר לב וללום, שנהרגו כמה ימים לפני יום הולדתם ה/18, יובאו למנוחות בשעה 16:00 בכפר עציון. במקביל הוארך מעצרו של נהג המשאית שפגע אתמול במכונית ליד גדרה. בתאונה הזו נהרגו אם בת 28 ובנה התינוק בן החודשיים.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

בהודעת היישוב אלעזר נאמר כי תושביו אבלים עם משפחות ללום ובר לב: "אסון נורא קרה לנו הבוקר. שניים מבנינו, עמית בר לב והלל ללום, נהרגו בתאונת דרכים. על מועדי הלוויות תבוא הודעה בקרוב. המקום ינחם אותם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים".

© באדיבות המשפחה

גיל, אביו של עמית, כתב בפייסבוק: "ברוך דיין האמת. לצערנו נגזר עלינו להיפרד היום מבננו האהוב עמית יעקב בר לב שהסתלק מאיתנו הבוקר".

ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן אמר ל-ynet: "אנחנו אבלים על מות בחורים צעירים, נשמות טובות, שהחיים היו לפניהם. עמית בר לב היה תושב נתיב האבות שביתו נהרס לפני שנה בדיוק. לא זכה לראות את ביתו קם מחדש - והמשימה הזו מונחת לפנינו. ילדים, בבקשה סעו בזהירות. הקיץ הזה כבר מספיק צבוע באדום".

אברהם קופץ, חברם של ההרוגים, אמר: "הם היו בבילוי וחזרו מים המלח, שלושת המוסקטרים. עמית והלל היו אנשים מדהימים, חברים ממש טובים, כל הזמן חלמו על העתיד ורצו להקים חווה חקלאית עם יין וכבשים בנגב". החבר הוסיף: "הם דיברו על הצבא והרצון לתרום ולהתגייס. המחנך שלנו בישיבה ברגבים התקשר לכולנו והודיע לנו, לקחנו את זה קשה מאוד. החלטנו להיפגש בירושלים כדי להתמודד כקבוצה עם האסון הכבד".

בתאונה שהייתה ממזרח למעלה אדומים נפצע כאמור בינוני צעיר בן 18 והובהל לבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים. מבית החולים נמסר כי הוא נפצע קשה בידו. הוא נמצא בהכרה מלאה ומצבו יציב. המשטרה מוסיפה לחקור את נסיבות התאונה שבה התהפכה המכונית שבה נסעו הצעירים. צוותי הצלה הוזעקו בעקבות דיווח שהתקבל בשעה 06:43 במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים. ההרוגים בתאונה הם הנהג וצעיר שישב מאחור. הפצוע הקשה ישב ליד הנהג.

© ירון ברנר

פרמדיק מד"א ניסן חפץ וחובש על אופנוע מד"א אביב ביטון סיפרו: "מדובר בתאונה קשה מאוד. כשהגענו למקום ראינו רכב מעוך הפוך על הגג. אחד הנפגעים היה מחוץ לרכב ושניים נלכדו בתוכו. ביצענו מיון ראשוני. הצעיר מחוץ לרכב ואחד הלכודים היו מחוסרי הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם פגיעה רב מערכתית קשה. לאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותם בשטח. לאחר פעולות חילוץ מורכבות של הכבאים, הענקנו טיפול רפואי מציל חיים לצעיר השלישי שהיה בהכרה. הוא סבל מחבלה רב מערכתית ופונה לבית החולים תוך המשך טיפול".

 

תגובות