המשטרה הודיעה כי פוענח האונס באילת. בראל אפרים

המשטרה הודיעה כי פוענח האונס באילת

שבועיים מאז קבלת התלונה במשטרה, המשטרה הודיעה על פענוח; החוקרים איתרו 17 חשודים, מהם עד כה נעצרו 14 - ארבעה בגירים והיתר קטינים. מעצרם של 10 מהם הוארך והשאר שוחררו בתנאים מגבילים. הערכה: בשבוע הבא יוגשו כתבי אישום נגד המעורבים

המשטרה הודיעה היום (חמישי) כי פענחה את האונס הקבוצתי במלון הים האדום באילת. החוקרים איתרו 17 חשודים, מהם עד כה נעצרו 14 - ארבעה בגירים והיתר קטינים. מעצרם של 10 מהם הוארך והיתר שוחררו בתנאים מגבילים.

עוד בערןץ המגזין של פרוגי:

חקירת המשטרה החלה עם קבלת תלונת הנערה ב-14 באוגוסט בתחנת המשטרה באשקלון, שממנה עלה כי בעת ששהתה בחופשה עם חברותיה באילת - היא נאנסה. לפי המשטרה, חקירה ראשונית העלתה כי מדובר במספר רב של חשודים שזהותם של מרביתם לא הייתה ידועה. צוות חקירה מיוחד הוקם בהשתתפות של למעלה מ-20 חוקרים, עובדי הערכה, רכזי מודיעין ועוד.

בעקבות האונס באילת:
בנות נוער הקימו קו ווטסאפ למי שחש בסכנה מינית
משה אבוטבול
שתי בנות נוער הקימו יוזמה מיוחדת - קו ווטסאפ מיוחד לתמיכה 24/7, התייעצות וליווי מיידי למי שחשה (או חש) בסכנה מינית, בעיקר בזמן הליכה ברחוב בשעת לילה מאוחרת • "בני נוער מסוגלים לעשות שינוי משמעותי בנושא", סיפרו לנו היוזמות
המשטרה הודיעה כי אנשי הצוות הצליחו להתחקות אחר ציר הזמנים במלון ולהגיע לכל החשודים המעורבים בפרשת האונס. במשטרה הוסיפו כי "עדותה של הקורבן נמצאה מהימנה ונמצאו לה חיזוקים ראייתים".
המקרה שאירע החודש הוביל להפגנות במוקדים שונים בארץ, במחאה על אלימות מינית נגד נשים.
תגיות
תגובות