ביהמ"ש החליט: יוטיובר בן 24 יורשע בהטרדה מינית. אינסטגרם

ביהמ"ש החליט: יוטיובר בן 24 יורשע בהטרדה מינית

בית המשפט המחוזי הודיע הבוקר (ב') כי עדן גלנט בן ה24 יורשע בהטרדה מינית וביצוע מעשים מגונים • לפני כחצי שנה כוכב "הבנים והבנות" שיתף שנפגע ממנו בצעירותו

הבוקר בית המשפט המחוזי בבאר שבע הודיע כי היוטיובר בן ה-24, עדן גלנט הורשע בהטרדה מינית וביצוע מעשים מגונים בילדים מתחת לגיל 14.  בימים הקרובים בית המשפט יידון בעונש במסגרת ההסדר.

לפני כשנה, נעצר עדן גלנט, יוטיובר העומד מאחורי ערוץ הגיימינג הפופולרי Essver, המונה למעל מ-20 אלף משתמשים, בחשד לביצוע עבירות של הטרדה מינית ומעשים מגונים ברשת בקטינים בגילאי 14. עוד נטען שניצל את הערצתם של הקטינים אליו באמצעות התכתבויות בצ'אטים פרטיים וביקש מהם לבצע מעשים מגונים לעיני המצלמה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

© ניצל את ההערצה כלפיו  © צילום מאינסטגרם
רק לפני חצי שנה שיתף כוכב "הבנים והבנות" יוני ליפשיץ בן ה-17 בראיון לYnet שלפני כחמש שנים הוטרד על ידי גלנט. ליפשיץ סיפר שהוטרד במשך תקופה ארוכה ועל בסיס קבוע על ידי היוטיובר, וכשהאחרון חשש שיוני ומשפחתו יחשפו אותו, החליט לאיים עליו והסית את כל חבריו נגדו.
ליפשיץ סיפר שהקשר בין השניים התחיל שגלנט פנה אליו כשהיה בן 12 כדי שיוכלו לשחק יחד משחקי מחשב. אחרי כמה ימים, גלנט ביקש מליפשיץ להוריד אפליקציית מסרים מידיים בשם "קיק" שמאפשרת שיחה אנונימית והעברת סרטונים ותמונות ואחרי מספר התכתבויות שטחיות, גלנט ביקש ממנו לשלוח לו תמונות וסרטונים של עצמו והוא סירב.
כתב האישום שהוגש נגד היוטיובר הראה כי מדובר דפוס פעולה קבוע של גלנט, בו השתמש כדי לשוחח עם הקטינים והנערים. באוגוסט 2020 המשטרה עצרה את גלנט ובתום חקירה התברר כי על פי החשד הוא תקף לפחות שלושה נערים, יצר עימם קשר וניהל שיחות מיניות תוך שהוא מבקש מהם לבצע בעצמם מעשים מגונים. העדות של ליפשיץ צורפה גם היא לתיק. כעת מחכים להכרעת בית המשפט בנושא העונש שייתן לעדן גלנט.
© ביקש שישלח תמונות וסרטונים, אבל ליפשיץ סירב ©  ערן לוי
 
תגובות