ארד אביטל: "הוא מוציא אותי אנס - וזה לא נכון". ארד אביטל. צילום: צילום פייסבוק

ארד אביטל: "הוא מוציא אותי אנס - וזה לא נכון"

זה כבר ידוע שקבוצות הביקורות בפייסבוק הן מקום השראה עצום להרס עצמי, יש מי שלוקח את זה יותר בקלות ויודע להתמודד עם זה, למשל ארד אביטל, אך רבים הסיפורים על האלו שלא הצליחו לשאת בעומס הנפשי. "אנשים רואים את זה ומבינים את האמת מהסיפור הזה. אני לא יכול לאנוס ולא לפגוע בזבוב" סיפר אביטל לפרוגי

קבוצות הביקורות בפייסבוק ממשיכות להסעיר את הרשת וכמובן גם דרכיהם של אותם האנשים שמחפשים לפגוע ולסחוט אחרים, משתנות ונעשות יותר ויותר מרושעות. לא, לא מדובר בפרשת "אייל גולן" 2, אלא בסך הכל בפריצה וסחיטה.

עוד במדור החדשות של פרוגי:
• צפו: טיול שנתי בשיא הסערה. "למה יצאנו?"
• ההורים שכחו את האקדח, הילד ירה
• ישראל מושלגת / בצפון ובירושלים

בתקופה האחרונה, חווה ארד אביטל בעיות חיבור לפייסבוק, שלמעשה בוצעה פריצה לחשבונו האישי, שכלל חיטוט בהודעות ובשיחות האישיות והפרטיות שלו עם חברים בפייסבוק, ושם נמצאו תמונות החושפות חלקים ואיברים בגופו. "בנאדם לפני חודש בערך פרץ לי לפייסבוק ועכשיו הוא מוציא לי שם של אנס, ובתכלס הוא הלא בסדר בסיפור" סיפר אביטל לפרוגי והרחיב כי "הקטע שאין לי איך להגיע אליו, הוא פרץ למלא משתמשים ואני לא יודע מי זה בכלל".

כתבה
 
מתי נכון להתחיל לקיים יחסי מין?
 
בין חוויותיה המיניות של מ' וסיפורם של מאור ואוריאן אגו על ההריון הבלתי צפוי, חשוב גם לשים לב. ישבנו עם הסקסולוגית שלי פסטרנק-כץ לשיחה צפופה בנושא שמסעיר אותנו - יחסי מין. מתי נכון להתחיל לקיים יחסי מין ומה הם משני הזהירות?
לכתבה המלאה
 

למה שמישהו יעשה לך דבר כזה?
"לא יודע.. באמת אני לא יודע. אין לי מושג למה. הבנאדם פשוט פרץ לי ואיים עליי שאם אני לא אחזיר לו את הפייסבוק שלי, הוא יפרסם את התמונות שלי שהוא מצא בצ'אט. הוא דיבר עם מלא אנשים בפייסבוק שלי, והוא פשוט עשה לי בלגן גדול. כמובן שאמרתי לו 'לא' והוא בשלו - העלה את זה. אין לי מושג בכלל איך הוא הצליח לעשות את זה"

ההודעה הרשמית של אביטל בפייסבוק.
ההודעה הרשמית של אביטל בפייסבוק.

רוב האנשים דווקא בעדך דווקא, לא?
"אנשים לא מפגרים, כי רוב האנשים יודעים פה את האמת. אנשים רואים את זה ומבינים את האמת מהסיפור הזה. אני לא יכול לאנוס ולא לפגוע בזבוב. אבל יש גם הרבה שמקללים אותי - 'אנס', 'תתאבד', 'צריך להרוג אותו', 'תתבייש'"

אביטל הוא לא הראשון וכנראה גם לא האחרון שאותו בחור הצליח לגשת לחשבון הפייסבוק שלו, גם למספר חברים וחברות קרובים של אביטל הוא פרץ. "הוא פרץ לכמה חברים שלי גם, הוא פסיכופט, הוא לא נורמלי. אם הייתי יודע מי הוא הייתי כבר מגיש תלונה למשטרה".

מבין התמונות שהופצו.
מבין התמונות שהופצו.

מישהו כבר פנה אליך בנושא? שאל?
"מלא אנשים שאלו אותי אם זה אמיתי או לא אמיתי.."

הרי זה כן אתה בתמונות וגם רואים עוד אנשים שם, מה איתם?

"זה כן אני בתמונות, והילדה שבתמונה היא בסדר, היא אמרה לי אתמול (שישי - א"א) ש'לא רואים את הפנים שלי לפחות זה'. התמונות האלה, זה תמונות שהכל צולם בהסכמה, הם בכלל צולמו לפני חצי שנה שהייתי בן 17 והיא הייתה 15. חבר שלי שהיה באורגיה הזאת גם, לא הכרחנו אותה"

"האמתי שמהתמונות שלי בעירום אין לי ממה להתבייש, אני גבר ולא בחורה, זה פחות מעליב, מה שמעליב זה שהוא מוציא אותי אנס, שאני פדופיל, שאני אנס - וזה לא נכון. זה פוגע. כי זה לא אני"

לא מפחד מהתמונות, אביטל.
לא מפחד מהתמונות, אביטל.

ההורים מעורבים? מה עם תלונה במשטרה?
"ההורים שלי יודעים את הסיפור ומעורבים, מהתחלה ועד הסוף. המשטרה שהתלוננתי, התלוננתי על פריצה ועל כך שרוצים לפרסם תמונות עירום שלי, אבל הם לא עשו עם זה כלום. אני כבר התלוננתי לפני שבועיים שכבר ידעתי שפרצו. ועכשיו זה קרה - הוא פרסם את התמונות עירום"

אז מה יקרה איתך בימים הקרובים עכשיו?
"אני בן 18, אני חייל כבר, מחר אני חוזר לבסיס, אני לוחם קרבי ואין לי זמן לטלפון כמעט. זה מעביר לי את המחשבות וגם אתמול יצאתי לפאב עם כמה חברים והשתחררנו מהאווירה של הפריצה הזאת. זה רגע של שחרור והייתי צריך את זה"

גם למוביל 'פרויקט חתכים' פרצו - עומרי קטרי

בין חבריו של אביטל, נמצא גם היוצר עומרי קטרי, מבין המובילים של 'פרויקט חתכים', שאליו גם ניסו לפרוץ, אך ללא הצלחה יתרה. על הפרויקט עצמו סיפר קטרי כי "מטרת הפרויקט היא להגביר את המודעות לילדים ולנוער שסובלים מבריונות ואחר כך פוגעים בעצמם בלי לשים לב שיש אנשים שחשובים להם ואוהבים אותם"

עוד הוא אמר כי "ככל שיותר בני נוער יעלו את התמונה, ככה יותר אנשים יחשפו לתופעה ויוכלו לעזור ולקחת חלק בהעלמותה אט אט. השיר נכתב על שלושה סיפורים שנשלחו אלינו על בני נוער שסבלו מהצקות והתעללות מצד בני משפחה ותלמידים מבית הספר"

קטרי הוא יוצר וראפר מוכשר שבדרך כלל מוציא קאברים לשירי היפ-הופ בינלאומיים וזוכה להערצה רבה בקרב נערות בישראל. השיר "חתכים" הוא שיר עם מסר חיובי לאותם בני הנוער שנמצאים במצב הכה מורכב והוא מבוצע על ידי קטרי ואלדור מריע.

תגובות