OMG: מצלמות בשירותים בבית ספר?. המכתב שנכתב מטעם בית ספר. צילום: יובל עמר

OMG: מצלמות בשירותים בבית ספר?

זה לא האח הגדול: תלמידי בית הספר מקיף ה' באשקלון הגיעו הבוקר וראו הודעה משונה בה רשום כי בשל חוסר שמירה על ניקיון בשירותים הותקנו מצלמות: "מעצבן שהם מרשים לעצמם מה שבראש שלהם" סיפר לפרוגי אחד התלמידים

דעה
 
זאת הדרישה שלנו: "הגיע הזמן שנלמד בכבוד" רותי יוסטוס סגל
 
"אני יושבת עכשיו, בבית, מול המחשב ומנסה לכתוב למה אני כועסת כל כך על המערכת החינוכית שאישרה דבר שכזה, שמאשרת מצלמות בכלל, שרומסת את הפרטיות בצורה נוראית כל כך" \\ דעה על המקרה בתיכון מקיף ה' באשקלון
לטור המלא
 

לא מדובר בבית "האח הגדול", אלא בחדר השירותים בבית הספר תיכון מקיף ה' באשקלון. התלמידים שהגיעו היום לתיכון, הם נתקלו במודעה מוזרה: "תלמידים יקרים שימו לב. עקב הטלת שתן על הרצפה ואי שמירה על הניקיון בשירותים הותקנו מצלמות, אשר תתעדנה את ההתנהלות בחדרי השירותים" כך נכתב בה.

עוד במדור החדשות של פרוגי:
• שריפה בבית ספר בראשון לציון. 2 נערים נפצעו
• ה' ישמור: הכניסה חתול לצנצנת. למה?
• תלמידים ירו במורה שלהם ללא סיבה 

"מעצבן שהם מרשים לעצמם לעשות מה שבראש שלהם" סיפר לפרוגי אחד התלמידים. "זה לא מפחיד אותי אבל זה מעצבן. את הבנים זה פחות מעניין, לבנות זה יותר מציק. הבנות מפחדות שיש מצלמות כי אין לא יודעות איפה המצלמות ומי מסתכל עליהן כבחורה זה מלחיץ".

המכתב.
המכתב.
צילום: יובל עמר

במהלך היום המודעה הוסרה, אולם כעת לתמידים ישנה הרגשה שבית הספר מנסה להשתיק את הסיפור. כמו כן, התלמידים ניסו לחפש את המצלמות בשירותים ללא הצלחה, אולם יש כאלו שחושדים כי המצלמות נמצאות במטהר האוויר.

אולי זה המטהר?
אולי זה המטהר?
צילום: יובל עמר

תאי השירותים.
תאי השירותים.
צילום: יובל עמר

מחפשים את המצלמות.
מחפשים את המצלמות.
צילום: יובל עמר

בנוסף, חלק מהתלמידים גם חושבים שהמודעה הייתה נטו בשביל להפחיד והתיכון לא באמת התקין מצלמות: "אפילו המורים אומרים שאין מצלמות. הם טוענים שזה היה רק בשביל להפחיד אותנו, שלא נעשה שטויות. אבל מי יודע?".

תגובות