הכניסה חתול לצנצנת כי "לא התנהג כמו שצריך". צילום: צילום מסך מהפייסבוק

הכניסה חתול לצנצנת כי "לא התנהג כמו שצריך"

הרשת גועשת וזועמת נגד הסיפור הזה: סטודנטית טאיוואנית הכניסה את החתול שלה לתוך צנצנת לאחר שהוא לא התנהג כמו שצריך ונאלצה להענישו. הסטודנטית: "יש לי רק דבר אחד לומר להם: חה חה חה"

סטודנטית טאיוואנית מואשמת בפגיעה בבעל החיים שלה, החתול, לאחר שהענישה אותו בדרך לא שגרתית ואלימה, במילים יפות כמובן. הסטודנטית הענישה את החתול כי "לא התנהג יפה" ובעקבות כך - הכניסה אותו לתוך צנצנת, בה רואים אותו נמחץ וסובל.

עוד במדור החדשות של פרוגי:
• שריפה בביה"ס: 2 נערים נפצעו קל
• תלמידים ירו במורה שלהם ללא סיבה
• מחדל: מאות תלמידים בלי מים וחשמל בביה"ס

כפי שניתן לראות בתמונה, החתול קיקי, נראה כועס ולא מרגיש בנוח עם המצב אליו הוא נקלע, שבנינו, לא באשמתו. מה זה אומר עלינו כעל בני אדם? מה זה אומר על הבעלים שלו? 

החתול.
החתול.
צילום: צילום מסך מהפייסבוק

בכול מקרה, הרשת כעת מתייגת אותה בתור כזו שמתעללת בבעלי חיים. בראיון לעיתון הסיני, ה-China Post, היא אמרה כי ניסתה דרכי הובלה שונות ושהיא עשתה את זה רק פעם אחת, אולם מנגד, היא המשיכה להתריס ולהתעלם ממה שהציבור חושב והחזירה לו: "יש לי רק 3 מילים לומר להם: חה חה חה".

לאחר חקירת הנושא על ידי ההגנה על בעלי החיים בעיר טאיצ'ונג ומשרד הבריאות והפיקוח, נאמר כי הסטודנטית מאוניברסיטת פרובידנס, מואשמת בהפרת חוק ההגנה על בעלי החיים. במידה והיא תימצא אשמה, היא יכולה להתמודד עם קנס גבוה ועד שנה בכלא.

תגובות