בגלל גאליס: שלוש ילדות בנות 12 תכננו לרצוח ילדה. צילום: יחסי ציבור

בגלל גאליס: שלוש ילדות בנות 12 תכננו לרצוח ילדה

שלוש הנערות המדוברות תכננו לדקור את בת כיתתן. הן כבר בדקו איך לטשטש את הראיות, במה להשתמש כדי להסוות טביעות אצבע וגם איך לטשטש עקבות, וכל זה בגלל סדרת טלוויזיה אחת

לפעמים נדמה שאין גבול לנוער של היום. אחרי שהנערים מרומניה שהתעללו קשות באישה זקנה, ולאחר הרצח של חתולת הרחוב בצורה מזעזעת, נדמה שמיום ליום אנו מוצאים שפל חדש. שלוש ילדות בנות 12 מואשמות כעת בקשירת קשר לביצוע רצח, גניבה והחזקת נשק קר.

עוד במדור החדשות של פרוגי:

שלוש ילדות בנות 12 ממרכז הארץ תכננו את ה"רצח המושלם" עד הפרט האחרון, הכל בגלל שחשבו שהילדה שרצו לרצוח קיללה את האחות הקטנה של אחת מהן. הוגש נגדן כתב אישום שלפיו הן למדו לכאורה איך להסוות את טביעות האצבע שלהן מסדרת הנוער "גאליס". הן תכננו לדקור אותה בעזרת שני סכיני מטבח אשר גנבו מחדר המורים של בית הספר, והחביאו בכיסיהן.

המתלוננת גילתה את התכנון כשעברה ליד חדר השירותים שבבית הספר ושמעה את שלוש הבנות מדברות ומתכננות את הפרטים האחרונים. הילדה מיהרה לקרוא לסגל בית הספר ולמעשה הצילה את עצמה מדקירה מסוכנת שאולי לא הייתה שורדת. הבנות רצו לנעול נעליים ישנות, שיטשטשו את טביעות רגליהן ויקשו על הזיהוי, והן אף חיפשו את מנקת בית הספר כדי לקחת ממנה כפפות חד פעמיות, אך הן לא מצאו אותה.

מכתב האישום עולה כי שתיים מהבנות היו אמורות לקרוא למתלוננת לפרדס, ולאחר שידברו, השלישית תסיח את דעתה ותתן את מילת הקוד לדקירת הנערה בבטן, ולאחר מכן הבנות רצו להימלט מזירת הפשע ולהשאיר את הילדה מדממת. אך כאמור, התכנית של השלוש כשלה כאשר הילדה שמעה אותן ודיווחה עליהן.

על הטענה כי למדו מגאליס כיצד להסוות טביעות אצבע, מסר ערוץ הילדים בתגובה: "הסדרה 'גאליס' איננה מעודדת בשום צורה התנהגות אלימה. הדבר היחידי אותו ניתן היה להבין מהסדרה הוא כי טביעות אצבעות יכולות להפליל, כפי שניתן ללמוד מסדרות רבות אחרות. ערוץ הילדים מגנה כל התנהגות אלימה ומצר על כך שמיעוט אלים בחר לפרש את תכני הסדרה באופן שגוי. הסדרה גאליס היא דרמה יומית איכותית המיועדת לילדים ובני נוער ותכניה מותאמים לקהל היעד תוך הקפדה יתרה ואחריות מול הצופים וכמובן שאיננה מעודדת אלימות".

תגיות
תגובות