נמצאו גופות שלוש הנערים החטופים.

נמצאו גופות שלוש הנערים החטופים

18 ימים לאחר חטיפת הנערים באזור יהודה ושומרון, הותר לפרסום הערב (ב') כי שלוש הנערים שנחטפו - גיל-עד שאער, נפתלי פרקנל ואייל יפרח, נמצאו ללא רוח חיים באזור חלחול

יותר מידי זמן. 18 ימים לאחר חטיפת הנערים באזור יהודה ושומרון, הותר לפרסום הערב (ב') כי שלוש הנערים שנחטפו - גיל-עד שאער, נפתלי פרקנל ואייל יפרח, נמצאו ללא רוח חיים באזור חלחול. כזכור, ביום שישי ה-13 בחודש נודע כי שלושת נערי ישיבת "מקור חיים" נחטפו בזמן חזרתם לכיוון ביתם.

עוד במדור החדשות של פרוגי:

דעה
מה זה משנה מי אשם עכשיו?
נבו טרבלסי
אני מדמיין לעצמי את הסיטואציה. שלושה נערים בגילאים שונים, נחטפים בטרמפיאדה בגוש עציון על ידי פלסטינים. נתניהו מאשים את אבו מאזן, רבים מאשימים את הנערים שעלו על טרמפ. האם זה באמת מה שחשוב עכשיו?

באותו ערב של החטיפה, ניסה אחד הנערים ליצור קשר עם המשטרה ובפנייה למוקד אמר "חטפו אותי". בעקבות מחדל של מוקד משטרת ישראל, הדבר לא הועבר לגורמים הרלוונטים, מה שהוביל לפור משמעותי לחוטפים. מאז החטיפה, כשמונה עשר יום עברו, בהם חיפש הצבא בעזרת יחידת הצנחנים, חטיבת הנחל וסיירת סמו"ר את החטופים באזור חברון וביהודה ושומרון, וכמו כן עצר שלל פעילי חמאס שנחשדו ככאלה שסייעו בארגון החטיפה, כחמישים מהם אף משוחררי עסקת שליט.

בנוסף, במהלך המבצע שיגרו הפלסטינים מדי יום רקטות קסאם וגראד מרצועת עזה לעבר ישראל. חלקן יורטו על ידי מערכת כיפת ברזל. כמו כן, מעבר למעצרים תקף חיל האוויר יעדים אסטרטגים שנחשדו כמשמשים לפעילויות טרור שונות. במהלך המבצעים השוטפים נהרגו מספר פלסטינים, ביניהם גם נער בן שלוש-עשרה בעיר דורא.

חבר קרוב לאייל יפרח: "היה לו לב זהב".
 

בשל הרצון שהנושא לא יירד מהכותרות, התקיימה אמש (א') עצרת זיכרון למען שחרורם והפעלת הלחץ הציבורי על ראש הממשלה בנימין נתניהו, נשיא המדינה רובי ריבלין וכמובן לחץ על צה"ל שלא יוותר ולא ייכנע בחיפושים.

מתוך העצרת.
 
מתפללים בכותל © צילום: גיל יוחנן
© צילום: גיל יוחנן

מערכת פרוגי כולה מרכינה את ראשה ומבכה על אובדנם של המשפחות ועם ישראל כולו. יהיה זכרם ברוך!

תגיות
תגובות