קסם בספארי: פעילות שווה ללכת אליה כל המשפחה. צילום: שנהב דעבול

קסם בספארי: פעילות שווה ללכת אליה כל המשפחה

קסם בספארי לוקח אתכם לסיור ופעילות בשעה שבה אנחנו ממש לא רגילים להיכנס אליה לספארי. לקחתי את אחי הקטן לבילוי משותף. מה אסור לכם לפספס? ומה חשבנו על הביקור?

שעה 19:30 בערב, זאת בהחלט לא שעה שאנחנו רגילים להיכנס אליה לספארי. אבל בכל זאת, אחי הקטן לא כל כך אוהב לישון, בטח לא בחופש הגדול. אז לקחתי אותו לבילוי משותף בקיץ בספארי לילה. קצת לשנות את האווירה ולסגור את החופש הגדול.

נכנסנו לספארי כשעוד היה קצת אור. עשינו סיבוב עם הרכב, ראינו את החיות באגם וביבשה מתכוננות לשינה. ירדנו מהאוטו ונכנסנו לתוך שדרה מוארת, וכך התחיל הטיול שלנו בספארי לילה. בכניסה הציצו בקיר הדשא הגדול עיניים רבות וצלילי ינשוף נשמעו, מה שהכניס אותנו לאווירת הלילה האפלה בין בעלי החיים.

 

עוד במדור החדשות של פרוגי: 

לא, הוא לא באמת הפך לנסיך
לא, הוא לא באמת הפך לנסיך © שנהב דעבול

הסתכלנו על הקנגורואים, על האריות והדובים. בכל אזור במתחם הלילה הייחודי נכנסנו ליבשת אחרת. באזור הג'ירפות והפילים נכנסנו לאזור אפריקה, הדובים באזור הקוטב הצפוני וכמובן שיש את עולם המים וכלוב הקופים. בנוסף לצילומים המוקרנים על הכלובים של החיות, כל הבילוי מלווה באורות ובמיצגים מיוחדים המכניסים את הבמקרים לאווירת המקום. 

אטרקציות המיוחדות והטכנולוגיות בפארק הן אפליקציית "קסם בספארי" שניתן להוריד בתחילת הביקור. בכל הפארקים פזורות עמדות שבהן ניתן להצטלם, ובאמצעות האפליקציה אפשר ליצור תמונה מיוחדת עם דמויות נוספות ולשתף ישר בפייסבוק או באינסטגרם. אחלה מזכרת לאינסטוש.

בנוסף, בסוף הביקור ניתן ליצור סרטון וידאו מיוחד, בו אתה עובר ממזג אוויר אחד לשני. 

אני כבת 16, לא התלהבתי בצורה מטורפת, אבל אחי הקטן התלהב ולא הסכים לעזוב את המקום כל כך במהירות. בגדול החוויה כיפית ושונה, בהחלט מדהים לראות את גן החיות בשעות הערב, שהוא חשוך יותר. אפשר להגיד שהחוויה מתאימה בעיקר לילדים קטנים יותר ומשפחות, כחווית גיבוש משפחתית הדבר יכול להיות מושלם ומתאים לכולם.

ואי אפשר לסכם חוויה בלי סלפי
ואי אפשר לסכם חוויה בלי סלפי © שנהב דעבול

פעילות "קסם בספארי" תתקיים עד ה-31 באוגוסט.

תגובות