כישרון אחד בשבוע: זמר ויוצר מקצועי. צילום: עמוס הצלם

כישרון אחד בשבוע: זמר ויוצר מקצועי

הוא הקליט שיר לבר מצווה, נדבק בחיידק השירה ומאז לא מפסיק לכתוב ולשיר. היום אחרי ארבעה סינגלים שהוציא, מספר הופעות ואלבום בדרך, בשבילו השמיים הם הגבול. הכירו את אופק לוי

אופק לוי (18) מהיישוב צור יצחק, הוא יוצר וזמר מתחיל. שיריו הם בעיקר שירים ים תיכוניים עם מעט רוק אך הוא פתוח גם לסגנונות אחרים. את שירו הראשון הוא כתב בגיל 16 ומאז הוא מספר, "עם כל שיר ושיר אני מרגיש שאני מתפתח יותר".

את דרכו בתחום התחיל אופק לאחר שהקליט שיר לבר מצווה, מאז הבין כמה המוזיקה משמעותית בשבילו. הוא החל ללכת לשיעורי פיתוח קול, לכתוב שירים ובגיל 17 הוציא את שירו הראשון "אהבה ראשונה".  

 עוד במדור החדשות של פרוגי: 

אחת מהמקפצות שלו בתחום הייתה בזכות מורה בבית הספר שבו למד, דקר ליבנת. ליבנת, זמר ויוצר גם הוא, שמע את שיריו של אופק ולא הפסיק לפרגן ולעזור, באחת מהופעותיו הוא אירח אותו, ומאז הם אף עובדים על כמה שירים משותפים. "מהרגע שהוא שמע את השירים הוא לא הפסיק לפרגן, לייעץ ולעזור", מספר לוי.

עוד במדור החדשות של פרוגי: 

 
כתבה
כישרון אחד בשבוע: רקדן דאבסטפ
שנהב דעבול
דניאל כהן, בן 16 מפתח תקווה ראה סרטון של רקדן ביוטיוב והתאהב בדאבסטפ. מאז הוא התחיל ללמוד תנועות חדשות, להפיק סרטונים בעצמו וגם להרוויח מזה כסף

עד כה, זכה לא מעט פעמים  אופק לתשבחות ומחמאות מאנשים שהוא לא מכיר: "באחת מהפעמים חבר פרסם סרטון שלי שר בפייסבוק, והרבה אנשים הגיבו ופרגנו". גם מהמעגל הקרוב לא מפסיקים להגיע תגובות אוהדות, "החברים והמשפחה תמיד מתעניינים ורוצים לשמוע שירים חדשים". 

את המודל לחיקוי שלו הוא רואה בשלוש דמויות שונות: הדר מעוז, המורה לפיתוח קול, "היא התחילה מאפס ועם הזמן התפתחה, שרה מדהים ומופיעה עם להקות בארץ ובחול". הדמות השנייה היא דקר ליבנת, "הוא משקיע ועושה כל כך הרבה בשביל מה שהוא אוהב. מבחינתו להופיע מול עשרה אנשים או בן אדם אחד זה לא משנה, העיקר להשמיע את המוזיקה". הדמות השלישית היא הזמר משה פרץ, "מאוד אוהב את השירים שלו ומעריך אותו בתור זמר".

בעוד עשר שנים כנראה שלא נמצא אותו בתוכנית ריאליטי: "בתכנית ריאליטי כנראה שלא תמצאו אותי. זאת אומנם הדרך הקלה אבל בסופו של דבר ככל שעובדים קשה יותר ככה מעריכים אותך יותר. מה שכן, אני יודע שאני אמשיך לכתוב שירים חדשים ולהשקיע במוזיקה".


 

תגובות