כישרון אחד בשבוע: רקדן דאבסטפ. צילום: דניאל כהן

כישרון אחד בשבוע: רקדן דאבסטפ

דניאל כהן, בן 16 מפתח תקווה ראה סרטון של רקדן ביוטיוב והתאהב בדאבסטפ. מאז הוא התחיל ללמוד תנועות חדשות, להפיק סרטונים בעצמו וגם להרוויח מזה כסף

דניאל כהן, בן 16 מפתח תקווה הוא רקדן דאבסטפ. "דאבסטפ זה בעיקרון מוסיקה אלקטרונית שהתחילה בשנות האלפיים. בשונה מזאנרים אחרים, הקצב הוא יותר מהיר, ויש שימוש רב בבאסים ותופים. לדאבסטפ גם יש צליל כמו של בעבוע", הוא מספר. 

"לפני ארבע שנים, ראיתי סרטון ריקוד של בחור שרוקד דאבסטפ, וישר התאהבתי בסגנון הריקוד ובמוזיקה. התחלתי להתאמן בבית לבד, ראיתי את סרטוני הריקוד האלו הרבה פעמים וניסיתי לחקות אותם עד שהיה לי בסיס. משם המשכתי להתאמן וראיתי עוד סרטונים ביוטיוב עד שהגעתי לאן שאני היום. לא לקחתי שום חוגים או קורסים של ריקוד". 

 
 

עוד במדור החדשות של פרוגי: 

כתבה
הכשרון השבועי: מציירת בסגנון ריאליסטי
שירה בבלי
פרי לוי ציירה מגיל קטן, אך השתפרה רק בחודשים האחרונים. היא אוהבת לצייר ציורי פנים בעיקר של דוגמניות ובכלל הציור נותן לה מקום לפרוק רגשות. רק אל תגידו לה שהיא משתמשת בפוטושופ!

לאחר שהתאמן והגיע לרמה מספיק טובה, התחיל גם להפיק סרטונים ולפרסם אותם ביוטיוב. "ברגע שהתחלתי להיות די טוב בזה, התחלתי להעלות סרטונים ליוטיוב וראיתי שאני מקבל הרבה תמיכה מחברים ומאנשים מרחבי העולם. אח"כ המשכתי להכין סרטונים והתמיכה פשוט גדלה עם הזמן. לסרטון הכי טוב שלי יש בערך 100 אלף צפיות, אחד נוסף עם 75 אלף צפיות. בכללי, לכול הסרטונים שלי במשותף יש כרבע מיליון צפיות". 

בעקבות הצפיות הרבות, החלו להגיע הצעות מרשתות, והסרטונים נהיו רווחיים: "ברגע שיותר אנשים צפו לי בסרטונים, רשתות ביוטיוב הביעו עניין בי והתחילו להציע הצעות. העניין עצמו הוא די מסובך, אבל בעיקרון ברגע שאני משותף לרשת, אני יכול להרוויח כסף ממודעות שמתפרסמות על הערוץ שלי". 

 

עוד הוא מספר, שהחברים והמשפחה בעיקר תומכים: "החברים ממש אוהבים את זה והמשפחה גם תומכת, הם מבקשים כול הזמן שאני אמשיך להעלות סרטונים". 

הרקדן האהוב עליו הוא Marquese Scott, שממנו הוא התחיל ללמוד את כול התנועות והריקודים.

תגובות