MY BFF: הראל שדה מספר על יובל אליהו. צילום: הראל שדה

MY BFF: הראל שדה מספר על יובל אליהו

הם איתנו כל הזמן, אנחנו מבלים איתם ומספרים להם הכל, אבל לא תמיד אנחנו מספיק מעריכים אותם. בפרויקט מיוחד, כתבי פרוגי מספרים על החברים הכי טובים שלהם, ומברכים אותם לשנה החדשה

כשראיתי את הרעיון המגניב שעולה כאן בפרוגי חשבתי לעצמי, "על איזה חבר אני אכתוב?" ואז השם שלו עלה לי מהר מאוד לראש, יובל אליהו. למרות שאני מכיר אותו כלום זמן, אנחנו לא באותו בית ספר, תחומי העניין שלנו בהתחלה לא היו קשורים בכלל אחד לשני... אז איך בכל מקרה נקשרנו?

עוד במדור החדשות של פרוגי: 

נפגשנו לראשונה בחוג מנהיגות קטן, הכרתי אותו אבל אף פעם לא באמת דיברתי איתו, עד אז הייתי מאוד נעול על החברים שלי ולא חשבתי על אחרים, אבל כשראיתי אותו שם, שמחתי כל כך שיש עוד מישהו שאני מכיר, עוד אדם שיעזור לי ושביחד "נשרוד" מקום חדש שאף אחד מאיתנו לא מכיר. לאחר מכן, אחרי מעט מאוד זמן התחלנו לדבר קצת יותר, אחרי זה התחלנו להיפגש באותו אזור והתחלנו להבין ממש להבין שכיף לנו אחד עם השני, שאנחנו לומדים ומושפעים מרגע לרגע, ומבינים שוב ושוב שקשר כזה לא ישברו.

© הראל שדה
כתבה
MY BFF: סיון תם מספרת על רומי צוברי
סיון תם
הם איתנו כל הזמן, אנחנו מבלים איתם ומספרים להם הכל, אבל לא תמיד אנחנו מספיק מעריכים אותם. בפרויקט מיוחד, כתבי פרוגי מספרים על החברים הכי טובים שלהם, ומברכים אותם לשנה החדשה

יש רגעים של עליות ויש רגעים של מורדות, אין ספק. ככל שחברים מדברים יותר הם רבים יותר ולפעמים לא מדברים המון זמן, זה מה שקרה עם החברים הקודמים שלי אבל עם יובל, זה לא קורה. זה מאוד מוזר כי אף אחד מהחברים שלי לא מתנהג כמוהו. אתן לדוגמה משהו שקרה לא מזמן. הרגשתי שאני חייב לומר לחבר אחר משהו שיובל סמך עליי שאני לא אספר, אבל בכל מקרה אמרתי. הוא ברח ממני מיד ונשארתי לבד. אחרי זה כשמצאתי אותו דיברתי אליו והוא לא התייחס אליי, אבל אחרי כמה דקות פנה אליי, שאל אותי אם אני רוצה לבוא אליו ונתן לי לאכול את המאכלים שאני הכי אוהב ברגע שהגענו הביתה! איזה מן חבר עושה דברים כאלה?!

החוויה הכי גדולה שלי עם יובל זאת העיר הנפלאה קצ'קמט בהונגריה! אילו זכרונות! אני, הוא וכל הקבוצה שלנו טסנו כמשלחת להונגריה ועשינו כל כך הרבה ביחד, שחקנו, צחקנו, רקדנו, ראינו ובעיקר הצטלמנו! באמת, איך אפשר בלי לשאול כל בן אדם ובן אדם... "Can I have take Selfie with you?"

‎‎פרסום‎ by Harel Sade.‎

אבל הדבר שאני הכי מעריך ביובל זה שאני תמיד מוזמן אליו, בדומה למה שכתבתי קודם, אל יובל אני יכול להגיע מיד בכל רגע שיש משבר או דיכאון בחיים שלי. אני רב עם ההורים – אל יובל, אני כועס על בית הספר – אל יובל, אני רוצה מקום שונה כי השגרה משגעת אותי – אל יובל וכן הלאה...

© הראל שדה

לסיכום, גם אם לא כתבתי את זה כי לא הספקתי, יובל הוא החבר המושלם! הוא כנה, נחמד, מבין, אוהב ותומך ועוד! אני מאחל לכולם חבר טוב כמו יובל, לו שיצליח בכל מה שהוא עושה כרגע, לי שאמשיך להיות חבר שלו וכל העולם – סאלם.

תגובות