הפעילים הצעירים: הכירו את ענבר קדמי מיש עתיד. צילום: ענבר קדמי

הפעילים הצעירים: הכירו את ענבר קדמי מיש עתיד

בעוד מספר ימים נצביע בקלפי, וזה זמן מצוין להכיר את בני הנוער שפעילים במפלגות ומנסים להשפיע על הבחירה שלנו >> פרויקט מיוחד

מי אני? ענבר קדמי, בת 18 ממודיעין

למה דווקא יש עתיד? הסיבה העיקרית שבחרתי ב"יש עתיד" היא שאני מאמינה בעקרונות המפלגה ובאג׳נדה הפוליטית שלה. אני נמשכתי ליש עתיד בעקבות שני דברים - העשייה שלה, והיחס לנוער וצעירים. חברי הכנסת של המפלגה עשו כל כך הרבה בשנה ושמונה חודשים שעברו. אנחנו דור מאוד אינטילגנט שמסתכל על עובדות, הוכחות ועשייה וזה מה שיש עתיד נתנו לי - עשייה. אני נמשכתי ליש עתיד בעקבות העשייה הגדולה שלהם. הדבר השני שמשך אותי הוא היחס לצעירים ולנוער במפלגה. נותנים לנו יד חופשית ונותנים לנו תמיכה מלאה. יש לנו מקום גדול ומרכזי במפלגה ותומכים בנו בכל צורה אפשרית. 

© ענבר קדמי

עוד במדור החדשות של פרוגי: 

כמה זמן את פעילה במפלגה? אני פעילה במפלגה שנה וחצי. התחלתי דרך הבחירות המוניציפליות, המשכתי להיות חלק מצעירי יש עתיד, ולבסוף הייתי חלק מקבוצה שהקימה את נוער יש עתיד ששם אני פעילה היום. 

מה את עושה בפועל? כרגע בתקופת הבחירות אני בעיקר בשטח מנסה לדבר עם כמה שיותר אנשים ולהשיג כמה שיותר מנדטים והכרה להשגים של יש עתיד. לפני הבחירות פעלתי ביחד עם הנוער בכמה פרויקטים. אחד הפרויקטים המרכזיים שהרמתי היה - יום בחיי חבר כנסת. שני בני נוער מנוער יש עתיד הצטרפו לחבר כנסת מבוקר עד ערב בעבודה הכוללת שלו בכנסת. בנוסף הרמנו חוגי בית לבני נוער בלבד וככה יצא לנוער להכיר מקרוב יותר את העשייה הפלמנטרית. התחלנו להרים פרויקט להורדת מחירי שיעורי הנהיגה שגם הניב תוצאות ויאיר נפגש עם יו״ר התאחדות מורי הנהיגה בישראל. הפעילות הראשונה שלנו הייתה באוגוסט וארגנו יום כיף לבני נוער וילדים מתושבי הדרום בזמן צוק איתן. 

© ענבר קדמי

מה המפלגה שלך מציעה לבני הנוער? המפלגה נותנת לבני נוער את הכבוד שמגיע להם. מתייחסים אלינו כמו לגדולים, נותנים לנו את כל התמיכה שיש וכל העזרה האפשרית כדי להמשיך לעשות את מה שאנחנו כנוער מאמינים בו. במצע של יש עתיד יש חלקים שלמים שמופנים לנוער וצעירים זה משהו שלא רואים בכל מפלגה. אנחנו והחברי כנסת נמצאים בקשר ישיר ורציף והם לא מפסיקים לעודד ולתמוך. יש עתיד מציעה לבני נוער מקום לבוא לדבר ולבוא לשנות ולעשות, מקום שבו אנחנו מקבלים את כל התמיכה האפשרים מכל המפלגה.

עוד בפרויקט "הפעילים הצעירים": 

עד כמה לדעתך חשוב להצביע? לא משנה למי מצביעים חייבים ללכת להצביע! מי שלא מצביע בעצם נותן את הקול שלו למפלגות קיצוניות  ונותן את הכוח למפלגות אחרות שהוא לא בטוח מאמין באידואולוגיה שלהם. 

© ענבר קדמי

מסר לאומה: לנוער יש כוח עצום ואנחנו צריכים להשתמש בכוח שלנו. פוליטיקה זה לא משהו של גדולים, גם לנוער יש מקום בפוליטיקה הישראלים. אם אנחנו כנוער לא נילחם על העתיד שלנו במדינה אף אחד לא יעשה את זה במקומנו! אז אני מציעה לכל בני הנוער להתחיל להתעניין קצת בפוליטיקה (במיוחד במדינה כמו שלנו) ולהצטרף לנוער המפלגות ולהתחיל לעשות ולשנות למעננו ולמען העתיד שלנו.

 

תגובות