לא רק צפיפות בכיתות: שבעה דברים שהיינו מצמצמים. צילום: שנהב דעבול, tumblr, מוטי קמחי

לא רק צפיפות בכיתות: שבעה דברים שהיינו מצמצמים

שר החינוך, נפתלי בנט, הודיע בשבוע שעבר על תוכנית לצמצום הצפיפות בכיתות בבתי הספר היסודיים. עד שיצמצמו את הכיתות גם בתיכונים, חשבנו על עוד דברים שהיינו רוצים שיצטמצמו. וכמה שיותר מהר, אם אפשר

זמן ההמתנה בין טסט לטסט

מילא שהתכוננו שבועות, עבדנו קשה כדי לשלם על השיעורים, עשינו את הכי טוב שלנו ובסוף הטסטר פסל אותנו על פנייה ימינה לא טובה (כשכל המסלול היו אך ורק פניות שמאלה – כן, גם דברים כאלו קורים). את זה עוד אפשר להבין. אבל למה אנחנו צריכים לחכות 3 חודשים כדי לשלם עוד 500 שקלים בשביל להיכשל שוב?

© אלון אלבכרי

עוד בערוץ החדשות של פרוגי:

את הבגרויות

למרות הבגרות בלשון, אנשים עדיין אומרים "מכנס" , "אני יעשה את זה בגלל ש.." "אופניים חשמליות" וכו'. בקצב שאנשים קוראים אחד לשני "נאצים" נראה שלא ממש למדנו משהו מהיסטוריה, שלא נדבר על ספרות, אזרחות או מתמטיקה. משהו פה לא עובד – אז במקום להעמיס עלינו במבחנים שכנראה לא מועילים, תשנו את השיטה.

© מוטי קמחי

את החוווום

כן, זה כיף ללכת לים או ללבוש בגדים קצרים, וגם החופש כיף. אנחנו באמת אוהבים את הקיץ – אבל אפילו הליכה ברחוב עשר דקות דורשת מאיתנו בקבוק של ליטר וחצי. חום כמו היום לא היה לנו מאז... מאז אתמול בערך. לא בא לנו עכשיו גשם, רק שיהיה קצת פחות חם.

© giphy

את מספר הקבוצות בוואטסאפ

"עושים היום משהו??", "תקראו את השיחה ותגידו לי", "מזל טוב לרוני", "משפחת פרוגי שולטתתתתתת", "כיתה י'1 אימפריה", זוהי רק רשימה חלקית של הקבוצות שיש לנו בוואטסאפ ואנחנו לא מדברים על כמות ההודעות שאנחנו מקבלים בהן בכל יום. אז לא, לא צריך לפתוח קבוצה חדשה בכל פעם שמישהו חוגג יום הולדת או בכל פעם שרוצים לצאת לסרט. אפשר גם להפסיק לשלוח סלפי כל חמש דקות או הודעות של "חםםםםם לייייייי". הסוללה של האייפון שלי תודה לכם. 

© פרטי

את זמן ההטענה של מכשירים חשמליים

אתם מתים לצאת מהבית לבילוי שקבעתם עם חברים. יש רק בעיה אחת - אין לכם מספיק סוללה בפלאפון. אתם עומדים ליד השקע של החשמל ומפצירים בטלפון שלכם להיטען מהר, והוא בשלו - בקושי מעלה לכם אחוז אחד. כפי שכבר הבנתם, היינו שמחים לצמצמם את הזמן שלוקח לפאפון שלנו או למצלמה או לאופניים החשמליים להיטען. בכלל, נשמח אם ימציאו מכשיר קסום שישמור לנו על 100% סוללה במכשירים החשמליים כל הזמן. סטארטאפ מישהו?

© giphy

את ההגבלות על אורך המכנסיים בבית הספר

כי זה פשוט מעצבן ללכת לבית הספר, ב-40 מעלות, עם מכנסים באורך מטר חמישים. אמנם הרבה בתי ספר מתחילים לשנות את הנהלים, אבל עדיין אסור להיכנס אל הרבה מוסדות חינוך עם מכנסיים מעל הברך. כלומר, לבנות אסור. לבנים מותר. האמת? אין לנו בעיה גם להגיע עם מכנסיים ארוכים – אבל שלפחות יהיו מזגנים נורמליים.

© tumblr

שנאת חינם

ימנים-שמאלנים, דתיים-חילוניים, ערבים-יהודים ואפילו דיילים-נוסעים שרוצים שוקולדדד – נדמה שאין פה קבוצה שלא שונאת את האחרים. בימים האחרונים השנאה עולה וצפה כמעט כל הזמן, למרות יוזמות רבות בנושא. היינו אומרים שזה יסתיים ברצח, אבל לצערנו זה כבר מאוחר מידי.

תגובות