איך היינו משדרגים את בית הספר?. צילום: shutterstock

איך היינו משדרגים את בית הספר?

רגע לפני תחילת שנת הלימודים החדשה, הנה חמישה דברים שהיו משדרגים את בית הספר שלנו והיו גורמים לנו לרצות לבוא אליו אפילו בחופש הגדול (טוב, לא באמת). לפעמים חלומות מתגשמים

בריכה

תדמיינו רגע שהייתם יכולים לקפוץ לבריכה עם הישמע הצלצול המודיע על ההפסקה, או שבמקום ריצת אלפיים מטר מייאשת בחום הכבד, שיעור הספורט שלכם היה כולל שחייה בבריכה קרה ומרעננת. זה אכן נשמע מגרה וחלומי, וישנם בתי ספר שיש בהם בריכה, גם בארץ. אנחנו ירוקים מקנאה.

© צילום מסך tumblr

עוד במדור החדשות של פרוגי:

בית קפה

מכירים את המשפט החרוש של המורים: "איפה נראה לך שאתה נמצא? בבית קפה?". אז כן המורה, הלוואי והייתי נמצא בבית קפה, והלוואי והוא היה ממש פה בבית הספר! לכולנו חסר מקום כיפי לנוח בו בהפסקות בין השיעורים, ולפעמים גם בזמן השיעורים עצמם, ובית קפה נשמע מקום מעולה לעשות את זה. אז בפעם הבאה שרשת בתי קפה מסוימת מחפשת מיקום לסניף החדש שלה, אנחנו בטוחים שישנם בתי ספר רבים שישמחו.

כיתה ממחושבת ועתידנית

אין תלמיד שלא ראה את הסדרה "החממה" או "השמינייה", ולא חלם שגם בבית הספר שלו תהיה כיתה עתידנית ומשוכללת כזו. מחשב לכל תלמיד ("לואי" במקרה של החממה), לוח מורה ממוחשב, ומספר התלמידים שכולנו היינו יכולים לחלום עליו. כל אלה הם רק חלק מהמרכיבים של כיתה עתידנית וחלומית שכולנו היינו רוצים להיות חלק ממנה. רק תחשבו על התיק הקל שיהיה לכם כשלא תצטרכו לסחוב יותר את ספרי הלימוד, כי אלה כבר יותקנו על המחשב שלכם. נשמע טוב, אה?

© shutterstock

קולנוע

הלוואי והיינו יכולים לצפות בסרטי קולנוע גם בבית הספר, אמנם זה נכון שרוב סרטי הקולנוע שאנו רואים הם לא חינוכיים, אבל בכל זאת גם מורים לעיתים מראים לתלמידיהם סרטים כחלק מתהליך הלמידה, ומה יהיה יותר מפנק מלצפות בסרט לימודי באולם קולנוע חשוך, ממוזג, עם כסאות גדולים ומרווחים? הרי ככה נירדם הרבה יותר בקלות ובמהירות, ומבלי שאף אחד ישים לב. רק נקווה שבשביל הפופקורן והשתייה לא נגמור את כל דמי הכיס.

© שנהב דעבול

אופניים ברחבי בית הספר

אם המורים כל הזמן מתלוננים שאנחנו מאחרים לשיעור, ואנחנו תמיד עונים שלא שמענו את הצלצול או שלא הספקנו להביא את הדברים ולהגיע לכיתה, יש פתרון לכך! להכניס את כלי התחבורה לבית הספר. אז נכון שזה יהיה קצת מסוכן אם כשנלך במסדרון יחלוף על פנינו ילד על אופניים חשמליים במהירות של 30 קמ"ש, אבל לפחות הוא לא יאחר לשיעור. אז אולי הפתרון הוא להקצות חלק מסוים מהמסדרון לכלי התחבורה הללו, רק כדי שנוכל לנוע בכיף בין השיעורים, וככה בטוח לא נאחר! (או לפחות נאחר פחות...)

© צילום מסך אינסטגרם
 
תגובות