8 ציפיות לתיכון Vs מה שבאמת קורה בתיכון. צילום מסך

8 ציפיות לתיכון Vs מה שבאמת קורה בתיכון

רגע לפני שנחזור ללימודים אנחנו מנפצים לכם כמה אשליות נדושות שקורות בזמן התיכון כמו הפנטזיה לצאת עם מלכי השכבה, זה שלא באמת לומדים בגלל כל הבגרויות או להגזים עם הסטייל לאורך כל השנה. הרשימה המלאה!

הזוג המושלם

אתם מדמיינים שבתיכון תתחברו לילד או לילדה הכי שווים בשכבה ואתם תהיו במערכת יחסים במשך כל תקופת התיכון הפרועה שלך, שלמעשה כל הבנים בשכבה נראים כאילו קיווצו אותם במכונת כביסה וכל הבנות נראות כאילו מינימום עכשיו אתן סיימתן צבא. בנוסף, אתם בונים על כך שכל שבוע יהיה לכם בני/בנות זוג חדשים/ות שלמעשה חיי הרווקות רק הופכים לקשים יותר.

© shutterstock

עוד בנושא "חוזרים ללימודים" בפרוגי:

מסיבות פרועות ומהנות

אתם מדמיינים ש"זהו אנחנו גדולים ונצא למסיבות ונתפרע", אז למעשה, זה שאתם הולכים לקבל תעודת זהות לא אומרים שבאמת יכניסו אתכם למסיבות. נכון, בכיתה י' יש מסיבות כיפיות שמיועדות לגיל הזה, אבל בכיתה יא' אתם מוצאים את עצמכם בני 17 ולא מתאימים לשום מסיבה. רק אולי לקראת סוף יב' חיי המסיבות משתפרים כשלרוב החברים יש 18 וניתן להיכנס ל"מקומות של גדולים", אבל אז אתם מגלים שיש המון מקומות שמגבילים מגיל 21 ושיש תמיד את החבר שחוגג יום הולדת 18 ממש מאוחר ולא מכניסים אותו. אבל כיף בגדול.

© טמבלר

הסטייל 

אתם באשלייה שברגע שאתם מגיעים לתיכון, כל לוק שלכם הוא מינמום לוק לתצוגת אופנה בניו יורק. אז זהו, שלא. למעשה כל חוקי תלבושת בית הספר מסתבר שחלים גם על בתי הספר התיכונים, לפחות רובם. ובתכל'ס לאף אחד אחרי שבוע בלימודים להתלבש ולהשקיע בלוקים.

© טמבלר

לא באים כמעט לבית הספר 

כולם בטוחים שברגע שמגיעים לתיכון, בגלל הבגרויות לא מגיעים כמעט לבית הספר כל השנה. אז זהו שמסתבר שיש מעקב אפילו יותר גדול למתי אתם באים ומתי לא. נכון, בסוף השנה, או בכל תקופת בגרויות, כמעט לא מגיעים לבית הספר בגלל משהו שנקרא "חופש בגרות", אבל אתם תקועים בבית עם הדפים ולומדים -  אז לא באמת "חופש". 

© טמבלר

לימודים ביחד ימים ולילות

אתם מדמיינים שהלימודים לבגרויות יהיו בקבוצות של חברים כשכל אחד אומר משהו, ואתם לא הולכים לישון ימים ולילות עד שאתם לומדים הכל. מה שבסוף קורה זה שאתם לומדים מקסימום עם חבר אחד ושניכם שוכבים על המיטה וקוראים את החומר בייאוש עם הרבה מאכלים משמינים. 

© צילום מסך מהטמבלר

צריך להשקיע רק בבגרות, בלי מבחנים 

אתם מדמיינים ש"סוף סוף הגעתם לתיכון ואין מבחנים מעצבנים". תנו לנו לחדש לכם משהו שנקרא, "ציון הגשה", בנוסף לציון הבגרות שלכם מאחדים את זה באחוזים (בדרך כלל 50%) יחד עם ציון ההגשה שמורכב מהערכה של המורה וציוני המבחנים הרבים שיש לכם בכל השנה - אז שווה להשקיע בהם. בדרך כלל בכל מקצוע יש כ-2 מבחנים במחצית, כלומר 4 מבחנים חורצי גורלות במשך כל השנה. 

© צילום מסך מהטמבלר

ריבים מטורפים, קבוצות בין חברות והמון אקשן

התיכון מבחינתכם הוא כמו עוד סרט תיכון נדוש בו קפטן הקבוצה בוגד עם המועדדת הראשית וכל השכבה שונאת אחת את השנייה - זה לא בדיוק מה שקורה. נכון, ישנם ריבים במהלך השנה בין אנשים, אבל זה לא באמת משנה, כי בסופו של דבר כולם רוצים שהשכבה תגיב להם באינסטגרם, אז יש בין שני ה"איובים" שתיקה מביכה והמון התעלמויות אחד מהשני, אבל ריב היסטרי וסוחף - פחות. 

© TUMBLR

#קניוןעםהיפות 

רוב הבנות מדמיינות את התיכון כבנות שיושבת כל היום בקניון ועושות שופינג ופשוט נהנות מהחיים. גם זה לא כל כך נכון, רוב שעות הצהריים מבוזבזות על עבודה במלצרות כי את צריכה כסף לטיסה לפולין, ועד שאת וכל החברות פנויות אתן רק רוצות לנוח מהלימודים ומהעבודה. 

© TUMBLR

אז שיהיה בהצלחה בתיכון?

תגובות