חוזרים לשגרה: דברים שצריך לעשות אחרי החגים. צילום: tumblr

חוזרים לשגרה: דברים שצריך לעשות אחרי החגים

אחרי החגים כבר כאן, ואפילו שיש לנו תחושה שהיינו חייבים להספיק עוד כמה דברים לפני שחוזרים ללימודים הנה רשימה של הדברים שאנחנו צריכים לעשות עכשיו

להכין טבלת ייאוש עד חנוכה

אין מה לעשות, הדבר שעוזר לנו הכי טוב לעבור את החודשיים הקשים האלו עד החופשה הבאה הוא טבלת ייאוש. הרעיון פשוט - מכינים טבלה עם כל הימים עד לחופשה הבאה וכל יום שעובר מסמנים אותו ב-X. למשקיעים - אפשר גם לחשב את השעות, הדקות והשניות (עלינו זה קצת גדול מידי. בכל זאת, יש לנו חדשות לכתוב).

© עידן גולדווסר

עוד במדור החדשות של פרוגי:

לבלות כל יום עם חברים

בחופש הגדול לבלות מחוץ למקום ממוזג היה כמעט בלתי אפשרי, וגם בחודש האחרון היה יחסית חם. מזל שהיורה בדרך, הטמפרטורות ירדו ואפשר לבלות בחוץ כמו שרצינו בקיץ. בכלל, נשמח אם יהיו לנו פחות מבחנים, עבודות ושיעורי בית וכך נוכל לבלות בכל יום (זה לא יקרה, אבל היי מותר לנו לחלום!). 

© Shutterstock

ללמוד, והפעם ברצינות

אם להודות באמת, בקיץ לא ממש למדנו. וגם בחודש הזה לא הכי השקענו בלימודים כי תמניד ידענו ש"הנה מגיע עוד יום חופש" ולא הכנו את השיעורים כי ידענו שהמורה פשוט תשכח מהם. גם לא היו כל כך הרבה מבחנים כי מה כבר הספקנו ללמוד?! אז עכשיו, חודש אחרי תחילת הלימודים מגיעה ההזדמנות הכי טובה ללמוד במלוא הכוח.

© אדם ליבל

להתחיל להתכונן לחורף

אף על פי שאת זה לא עשינו בחופשת הקיץ, כי מזג האוויר החמים הדגיש את העובדה שהחורף עוד רחוק, בימים האחרונים מתחילים להרגיש את הסתיו באוויר. זה הזמן לבדוק את מלאי המעילים והצעיפים ולקנות מטריות חדשות. מוי כיף!

© giphy

 

להשתמש בשעות השינה שהשלמנו

נמנמנו הרבה בחופש הגדול, שלא נדבר על החלפת היום והלילה בחופשה האחרונה, אבל ברור לנו שכשתתחיל שנת הלימודים (באמת) נהיה עייפים מאוד. אנחנו מאחלים לעצמנו כמה שפחות מבחנים ועבודות וכמה שיותר הזדמנויות להשלים שעות שינה (שיעור שהתבטל, מורה שבא לה לשחרר אותנו מוקדם, עבודה שתאריך ההגשה שלה נדחה - מה שזה לא יהיה). 

© Imgur

 

 
תגובות