מאור בן ה-15 נרצח בקטטה: "יצא לבלות עם חברים".

מאור בן ה-15 נרצח בקטטה: "יצא לבלות עם חברים"

נער בן 15 נרצח הלילה במהלך קטטה בין שתי חבורות בקריית גת. קרוב משפחה: "לא מעכלים את גודל האסון, לא מבינים מה קרה"

מאור אלמקייס, בן 15, נרצח הלילה במהלך קטטה בין שתי חבורות בקריית גת שמוכרות למשטרה, כך הותר בצהריים (יום ב') לפרסום. הוא נפצע מדקירות בפלג גופו העליון, נמלט מהזירה והתמוטט ברחוב סמוך, שם אותר במצב קשה על ידי צוות מד"א ממרחב לכיש. החובשים העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה, אך הוא מת מפצעיו בדרך לבית החולים ברזילי באשקלון.

עוד במדור החדשות של פרוגי:

מהמשטרה נמסר כי שוטרי סיור הוזעקו בעקבות דיווח על קטטה ודקירות. כשהגיעו למקום סרקו את האזור והחלו לבדוק את נסיבות האירוע ופרטי המעורבים בו. עדי ראייה תושאלו במקום. לפי החשד, חלק מהמעורבים בקטטה היו שיכורים.

מאור אלמקייס ז
מאור אלמקייס ז"ל
מקום האירוע
מקום האירוע © בראל אפרים

הבוקר עצרה המשטרה שני נערים בני 16 בחשד למעורבות ברצח. קרוב משפחה של הנער שנרצח סיפר: "הוא יצא לפארק לבלות עם חברים. זה מקום שכל הצעירים נפגשים, יושבים ומבלים. הם כנראה נתקלו אחד בשני. יש ביניהם ויכוח שהתחיל לפני כמה שבועות ואנחנו במשפחה לא יודעים בכלל על מה. היום הגיעו אלינו חברים שהיו עדי ראייה וסיפרו להורים מה קרה שם. הם סיפרו שאחד תקף את השני, האחד נתן אגרוף, השני החזיר לו או משהו דומה".

© דוברות המשטרה

אותו קרוב משפחה הוסיף ואמר כי "לא באמת ברור לנו מה קרה. אנחנו מבינים שאחד המעורבים, לא הבחור שהתחיל איתו ריב לפני כמה שבועות אלא חבר שלו, פתאום נעלם מהמקום וחזר עם סכין. הוא נדקר בפארק והחל לדמם מהעורק הראשי. הוא צעד בערך 200 מטרים ואז התמוטט. זה אסון גדול למשפחה. לפני 11 שנה הבן הגדול שלהם נפטר ממחלה קשה כשהיה בן 18 אחרי מאבק שנמשך 4 שנים. אנחנו עדיין לא מעכלים את גודל האסון, ובעיקר לא מבינים מה קרה שפתאום זה הגיע למצב הזה". במשטרה יבקשו לבצע נתיחה שלאחר המוות כדי לאסוף ראיות נוספות. רק לאחר מכן הנער יובא למנוחות.

כזכור, לפני כשנתיים נרצח נער בן 16 מפתח תקווה בסיטואציה דומה, כשנקלע לריב בין שתי חבורות על ליבה של נערה אחרת. גורם במשטרה אמר כי "זה רצח מיותר. הנער סתם נרצח בגלל ויכוח שלא קשור אליו בכלל".

תגובות