"על הניסים": הניסים שיהפכו את העולם לטוב יותר. צילום: חן אביב

"על הניסים": הניסים שיהפכו את העולם לטוב יותר

חג חנוכה ידוע בניסים שנעשו בו, נס פך השמן ונס ניצחון היהודים בקרב מול היוונים. במיוחד בגלל זה אספנו עבורכם את כל הניסים שהיינו רוצים שיקרו ויהפכו את החיים להרבה יותר טובים. ונאמר אמן!

סוללה שלא נגמרת

מי מאיתנו לא היה רוצה פלאפון עם בטריה שלא נגמרת לעולם? או לפחות אחת כזאת שנטענת ממש מהר! האדם שיגלה איך ממציאים דבר כזה נפלא, יהפוך ללא ספק לאדם שיהפוך את העולם להרבה יותר טוב. 

© אלכס נסטר

עוד בערוץ החדשות של פרוגי:

סופגניות דלות קלוריות

חנוכה, חנוכה, חג משמין כל כך! תדמיינו לכם עולם בו סופגניות בריאות כמעט כמו מללפון, ספינג' הוא תחליף מעולה לארוחת הבוקר ולביבות הן נשנוש מומלץ על ידי הרופאים, נשמע מדהים.

© צילום מסך מטמבלר

רווח של יום בין טסט לטסט 

נכון, יש שיפור בעניין, אבל עדיין זמני ההמתנה בין טסט לטסט ארוכים ומתישים. תחשבו שבגלל טעות קטנה אתם נכשלים בטסט ויום למחרת אתם כבר יכולים לגשת לטסט חדש. זה בטוח ישפר את העולם, או לפחות את החיים של כולנו.

© אלון אלבכרי

שירד כבר שלג!

קר, קר מאוד אפילו, אבל מה התועלת של כל הקור הזה אם אין שלג?! אנחנו בטוחים שאם כל גל קור יביא איתו שכבה עבה של פתיתי שלג לבנים, שעל הדרך גם יגרמו לביטול הלימודים, העולם יהפוך לטהור ומופלא.

© מור שקל

שתיפסק תופעות השיימינג

תופעת הבירינות ברשת, שלצערינו, רק גדלה, היא תופעה מצערת וכואבת. בני נוער רבים נפגעים מדי יום מבריונות ברשתות החברתיות. אין לנו ספק, שלולא השיימינג היו נמענים מקרים מצערים רבים והעולם היה טוב יותר. 

© אלון אלבכרי

שההורים שלנו יהיו פחות נודניקים 

אמא שמתקשרת עשר פעמים ביום כדי לבדוק שהגעתם או אבא שלא מפסיק לשלוח הודעות "הכל בסדר?". אנחנו יודעים שאתם דואגים לנו, אבל קצת פחות חפירות והחיים שלנו ישתפרו! 

© פרטי

חופש ללא עבודות בית 

אנחנו בטוחים שיצאתם לחופשת חנוכה מלאים אנרגיה, שמחה, רצון לנוח ועבודות לחופש. תארו לכם חופשה בלי תרגילים במתמטיקה, עבודות באנגלית וכתיבת מאמרים לשיעור לשון, פשוט חלום!

© צילום מסך מטמבלר 
 

תגובות