המגמות בתיכון שיסדרו לכם קריירה בהייטק. צילום מסך מיוטיוב

המגמות בתיכון שיסדרו לכם קריירה בהייטק

אם אתם תלמידי חטיבת ביינים שבקרוב צריכים להחליט האם להירשם לתיכון עיוני או לתיכון טכנולוגי מקצועי, הכתבה הזאת בשבילכם. אספנו בשבילכם 7 יתרונות שיש במגמות הטכנולוגיות בבית הספר

1. במגמות המקצועיות/טכנולוגית תוכלו ללמוד בצורה מעשית מגוון רחב של מקצועות מעניינים ומרתקים, שבאמת מעניינים אתכם ותוכלו לצאת גם עם תעודת מקצוע שווה וגם עם תעודת בגרות!

2. אם חשבתם שבחירה במגמה מקצועית/טכנולוגית פוגעת בסיכוי לתעודת בגרות אז טעיתם! במקרים רבים היא מגדילה אותם, מפני שהצלחה בלימודי המקצוע תיתן לכם מוטיבציה להצליח גם בלימודים העיוניים.

3. לימודי התיכון יכולים להיות חוויה מעניינת ומרתקת באמת כי אתם יכולים ללמוד מה שבאמת מעניין אתכם.

4. בעוד שהחברים שלכם תקועים בכיתה סגורה וחנוקה כל היום, אתם יכולים לצאת אל סדנאות העבודה ומעבדות המחשבים המשוכללות וללמוד שיעור מעשי שגם יילמד אתכם משהו בחיים.

תוכלו ללמוד במעבדות מחשבים משוכללות
תוכלו ללמוד במעבדות מחשבים משוכללות © אלון אלבכרי

5. בעוד שתלמידים מבית ספר עיוני מסיימים תיכון רק עם תעודת בגרות, אתם תצאו גם עם תעודת מקצוע אשר בצה"ל מחבבים באופן מיוחד. תעודת המקצוע תפתח בפניכם מגוון אפשרויות רבות ומרתקות לשירות משמעותי בצה"ל.

6. מלבד השירות הצבאי גם שוק העבודה מביט בעין חיובית מאוד על בוגרי בית הספר טכנולוגיים-מדעים וקיים ביקוש רב לבוגרים אלו בתעשיית ההיי-טק, שוק ההון והנדל"ן. כך שתוכלו למצוא עבודה הולמת ישר בתום הלימודים.

© צילום: shutterstock

7. כבר במהלך לימודי התיכון תוכלו להתחיל לעבוד במשרה מעניינת במקביל ללימודים. בזמן שהחברים שלכם יעבדו בפיצה השכונתית ויאספו טיפים אתם כבר תוכלו להרוויח משכורת של גדולים.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 

 

 

תגובות