עוגה ובלונים לשומר ביה"ס: תלמידי תיכון בפ"ת חגגו לשומר . צילום: עמית נתנאל

עוגה ובלונים לשומר ביה"ס: תלמידי תיכון בפ"ת חגגו לשומר

המאבטח בבית הספר מרגיש לעתים שהוא עוד אדם שקוף בתוך המוסד החינוכי, למרות שלמעשה הוא האדם הכי חשוב שם. לכבוד יום הולדתו ה-70 של המאבטח בתיכון "בן גוריון" בפתח תקווה, התלמידים החליטו לארגן לו יום הולדת בלתי נשכח: "הוא אומר 'בוקר טוב' לכל תלמיד שנכנס"

 אין חגיגה בלי עוגה ואת זה בהחלט יודעים תלמידי תיכון "בן גוריון" בפתח תקווה שחגגו היום (א') את יום הולדתו ה-70 של המאבטח שלהם והפתיעו אותו עם עוגה, ברכה וזר בלונים גדול. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 "אחת מהמורות פנתה אלינו בסוף השבוע האחרון ואמרה לנו שיש לאלי, השומר שלנו יום הולדת ביום שבת וידענו שאנחנו חייבים לחגוג לו", מספרת אופיר אשכנזי, שלומדת בכיתה י"א בתיכון "בן גוריון". "החלטנו להכין עוגה, לכתוב ברכה, ולאסוף כסף מכמה שיותר תלמידים כדי לקנות לו זר גדול של בלונים ולשמחתנו הייתה היענות גדולה".

חוגגים לאלי השומר © עידן גולדמן

"כל אחד מאתנו הוא כמו נכד שלו"

"כמעט כל השכבה שלנו חגגה לאלי וגרמה לו להתרגש עד דמעות. אחרי שהקראנו לו את הברכה שכתבנו, הוא פרץ בבכי ואמר שיש לו הרבה יותר מ-15 נכדים, ושכל אחד מאתנו הוא כמו נכד שלו. ההנהלה באה לראות את החגיגות והמורים היו בשוק מהיוזמה שלנו ומדרך ההתארגנות", מוסיפה אשכנזי בהתרגשות.

"היה לנו חשוב לחגוג לשומר שלנו יום הולדת, כי הוא בן אדם מיוחד", משתף עידן גולדמן, שלומד אף הוא בכיתה י"א. "כולנו מכירים את אלי כבר שנתיים והתחברנו אליו מאוד. אולי הוא מרגיש לפעמים לבד כשהוא עומד בשער ביה"ס וחשוב לנו שהוא יידע שאנחנו תמיד איתו. אין לנו עם אלי קשר רגיל בין תלמיד לשומר, הוא בשבילנו כמו חבר".

תוך כמה שעות היוזמה המרגשת כבר הגיעה לפייסבוק והחלה לצבור כמות גדולה של שיתופים, לייקים ותגובות אוהדות.

פוסט שפרסמה אחת התלמידות © צילום מסך מהפייסבוק
 
פוסט שפרסמה תלמידה נוספת
פוסט שפרסמה תלמידה נוספת © צילום מסך מהפייסבוק
 
תגובות