גיבור בית הספר: הציל עם היימליך חבר שנחנק. צפו. צילום מסך מהסרטון

גיבור בית הספר: הציל עם היימליך חבר שנחנק. צפו

איאן בראון, תלמיד תיכון מוויסקונסין, ישב מול חברו שהחל להיחנק בחדר האוכל. הוא ניגש אליו מיד, ובעדינות ובנחישות ביצע את התמרון שהציל את חייו. האירוע תועד והופץ ברשת, אך בראון מצטנע: "כך לימדו אותי לעשות"

 

  

עוד בערוץ המגזין של פרוגי

תלמיד תיכון בוויסקונסין הפך לגיבור בבית ספרו לאחר שהציל את חייו של חברו לספסל הלימודים בעזרת תמרון היימליך בחדר האוכל של בית הספר. האירוע, שהתרחש ביום רביעי, תועד במצלמה וידאו, ובינתיים הפך התלמיד הצעיר גם לכוכב רשת, כאשר מאות אלפים בעולם שיתפו את הסרטון והראו את החשיבות שבלמידת תרגילים בסיסיים ומצילי חיים.

תמרון שמציל חיים. בראון בפעולה
תמרון שמציל חיים. בראון בפעולה
11_1_1

בסרטון של האירוע הדרמטי נראים כמה תלמידים בבית הספר התיכון בעיר לה קרוס אוכלים יחד ארוחת צהריים בקפיטריה, כאשר אחד מהם, וויל אולסון, נראה מתחיל להיחנק מגבינה. לאחר כמה שניות חברו, איאן בראון, צועד אליו ברוגע, שם את ידיו סביב אזור הבטן והחזה של אולסון, ולוחץ כלפי מעלה כמה פעמים לפני שהוא מצליח לגרום לאולסון להוציא את פיסת המזון שחסמה לו את האוויר.

בראיון לרשת ABC האמריקנית סיפר בראון כי למד את הטכניקה במסגרת תוכנית לנוער של משטרת לה קרוס שבה הוא משתתף. "אני רק עשיתי את מה שלימדו אותי לעשות", סיפר בראון בצניעות. 

אולסון סיפר לכלי תקשורת בארה"ב כי הוא אסיר תודה לחברו. "יכולתי למות", סיפר אולסון בראיון לרשת חדשות מקומית בוויסקונסין. "אני לא יכול להודות לו מספיק על מה שהוא עשה. יש כל כך הרבה מילים, אבל עדיין קשה לי להסביר את זה".

תגובות