הנוער יודע: אחד מי יודע גרסת 2017. צילום: shutterstock

הנוער יודע: אחד מי יודע גרסת 2017

אין לנו ספק שכולכם יכולים לזמזם את השיר ״אחד מי יודע״ מתוך שינה, אבל כשזה תלוי בנו, הדיבריא וסדרי המשנה משתנים לדברים מעניינים יותר. קבלו את ״אחד מי יודע״ בגרסה שלנו - גרסת בני הנוער

כמה פעמים עוד אפשר לשיר את "אחד מי יודע" מסביב לשולחן החג שלנו? בהתחלה כולם מתלהבים, הדודים צועקים וסבתא מתלוננת שהיא לא עומדת בקצב שלכם, אבל אחרי ששרתם אותו שוב ושוב אתם מבינים שהוא ממש לא עדכני וזקוק לחידוש, ולכן הבאנו לכם את הגרסה החדשנית שלנו - גרסת 2017 של בני הנוער. כדאי שתלמדו אותה כבר עכשיו כדי שעד ליל הסדר הבא תדעו לזמזם גם אותה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

1 מי יודע? פרוגי

אולי זה נשמע לכם קצת הזוי להחליף את אלוהינו באתר שלנו, אבל כשחושבים על זה שוב מבינים שכל נוער בישראל זקוק לאתר שלנו כדי להתעדכן בכל מה שחם וקורה בארץ ובעולם. אז למה שלא נפרגן גם לעצמנו ונכניס את פרוגי לגרסה שלנו? הרי מאחורי כל כתבה שאתם קוראים עומדים בני נוער כמוכם, שכותבים, עורכים, מפיקים ומצלמים תוך כדי שהם צריכים ללמוד לבגרויות ולהכין שיעורים. גרמנו לכם להפסיק לקטר על כך שקיבלתם הרבה עבודות לפסח? על כך נאמר - פרוגי תמיד יודע!

© giphy

2 מי יודע? התאומים של ביונסה

ביונסה הדהימה את העולם לא רק עם תמונות ההריון הפוטוגניות שלה, אלא גם עם ההודעה על כך שהיא נושאת בבטנה תאומים. כל עולם הבידור עוסק בהריונה ובקונספריציות שנוצרו סביבו (כן, זה דבר). השאלה שהכי מסקרנת היא מהו מין התאומים? האם אלו שני בנים, שתי בנות או בן ובת? ועל זה נאמר - שניים, מי יודע?

© giphy

3 מי יודע? טרילוגיות

על שלוש נאמר כי זהו מספר החוזר בסדרות וסרטים. טרילוגיה - סדרה קולנועית בעלת שלושה פרקים היא דבר נפוץ ומצליח בתחום המשרת בעיקר את ז'אנר הפנטזיה. בין הטרילוגיות המפורסמות אפשר למנות את שר הטבעות, היי סקול מיוזיקול ובחזרה לעתיד (החממה מישהו?). מה תהיה הטרילוגיה המצליחה הבאה, מי יודע?

© giphy

4 מי יודע? פרקי או בוי

אם דיברנו קודם על סערה בעולם הבידור העולמי, הנה לכם סערה בעולם הבידור המקומי. בעקבות ההתנתקות של ערוץ הילדים מיס עלתה השאלה - היכן ישודרו ארבעת פרקי הסיום של O-BOY? השאלה כבר נענתה מאז (גם ביס וגם בהוט), אך הבאזז סביב אותם פרקים נשאר איתנו לתקופה. על כך נאמר - ארבעה פרקי או בוי מי יודע?

© צילום מסך

5 מי יודע? חמש יחידות במתמטיקה

זה לא סוד שמתמטיקה היא מקצוע שנוי במחלקת בקרב תלמידי ישראל, בעיקר כשמדובר בחמש יחידות לימוד, אבל כפי שזה נראה, בשנתיים האחרונות המקצוע מעורר סערה בציבור בעקבות התכנית של שר החינוך שלנו, נפתלי בנט, שמנסה לעודד כמה שיותר תלמידים לגשת לבחינה המאיימת מכול ברמה של חמש יחידות. הוא הוציא סרטון שבו רואים את נשיא המדינה לשעבר מעיף מטוס מנייר, דאג להעלות את הבונוס באוניברסיטה וכמובן פרסם עשרות פוסטים בנושא שגררו אחריהם הרבה עצבים של תלמידים שלא רואים במתמטיקה חשיבות עליונה. מה יהיה עתיד הסכסוך, מי יודע?

© giphy

 6 מי יודע? התחנות ביום המא"ה

 לאחר שהבאנו לכם סדרות וסלבס, הגיע הזמן לעבור לנושא מעט יותר רציני - איך לא, הצבא! אחרי שהבנות שביניכם יעברו את הצו הראשון הן הולכות לעבור את יום המאה. לא, זה לא עוד ציון מדהים שקיבלתן (לצערכן), אלא יום מיון, איתור והתאמה שנמשך כשבע שעות וכולל שש תחנות שיבחנו את היכולות השונות שלכן: טכני, פיקוד והדרכה, יחסי אנוש, עיבוד מידע, ניהול וארגון, ולקינוח, עבודת צוות. אל דאגה, בשביל רוב הבנות מדובר ביום חוויתי שרחוק מלהיות מאיים למרות שהפז"מניקים מלחיצים אתכם ותוהים: עד מתי צה"ל, מי יודע?

© giphy

 7 מי יודע? זאפות

 מועדוני "הזאפה" הפזורים ברחבי הארץ הפכו בשנים האחרונות למועד עלייה לרגל להמונים וביניהם בני נוער. ההופעות המוזיקליות והקומיות מתרחשות בשבעה מועדונים ברחבי הארץ לפי הספירה הביתית שלנו. אגב, זוכרים את או בוי? הידעתם שהמופע של הסדרה שמתקיים מחר (ג') יהיה באחד הזאפות? ובכל זאת, אין לדעת מה תהיה ההופעה הבאה במועדונים ועל כך נאמר - זאפות, מי יודע?

© נעם פינבליט

8 מי יודע? רשויות של מועצת התלמידים והנוער הארצית

אחרי שהזכרנו כאן סדרות וסרטים, אנחנו חייבים לפרגן קצת לגוף שמייצג את כל אחד ואחת מאיתנו - מועצת התלמידים והנוער הארצית! אולי לא ידעתם, אבל המועצה מורכבת משמונה רשויות שונות: צפון, חיפה, תל-אביב, מרכז, ירושלים, חברה ערבית, דרום והתיישבותי, ועושה הכול כדי שלנוער בישראל יהיה טוב. היא דואגת לזכויות שלכם כתלמידים, נותנת לכם טיפים כדי שתעברו את הצו הראשון בהצלחה ולא שוכחת לעדכן אתכם כשמתפרסמים ציוני הבגרות. איך היא מצליחה לעשות כל כך הרבה, מי יודע?

© מועצת התלמידים והנוער הארצית

9 מי יודע? ירחי לידה

אנחנו יודעים שהבטחנו שינוי מרענן, אך פה לא באמת יכולנו להתווכח עם המציאות. הריון הפך להיות הטרנד השנתי בעולם הסלבס והבייבי בום גרם לנו להשאיר את "תשעה ירחי לידה". בכל שבוע אנחנו שומעים על הריון חדש ובכל שבועיים על תינוק שהגיח לעולם. מרוב פוריות באוויר כבר חשבנו שכרס המצות שלנו היא בטן של חודש שני! אי אפשר לדעת מי הקורבן הבא לתופעה ולכן נגיד - ירחי לידה, מי יודע?

© giphy

10 מי יודע? עשר עונות לחברים

נכון, חזרנו יותר מדי שנים אחורה. אבל כשמדובר בסדרה נוסטלגית ונצחית כמו "חברים" זה היה דרוש. הסיטקום המצליח הוא המושלם לבינג' ויגרום לכם להתאהב בו ולסיים עונה ביומיים. אז מזל שיש עשר עונות כדי להמשיך את ההצגה. ואגב הצגה, אתם שמעתם על המחזמר שיבוסס על הסדרה? אנחנו כמוכם, לא יודעים מה יהיה בו בדיוק ועל כך אנחנו אומרים - חברים, מי יודע?
 
© giphy

11 מי יודע? טופ אילבן

בכל דבר טוב צריך להיות גם ספורט, אך עבור העצלנים שבינינו הרבה יותר נחמד כשהספורט הזה מתבצע רק עם העכבר והמקלדת בדיוק כמו בטופ אילבן, המשחק שמאפשר לכם לנהל בעצמכם קבוצת כדורגל שלמה דרך המחשב. אתם אלו שבוחרים את החולצות, את שם האצטדיון ואפילו מכשירים את השחקנים. נשמע חלומי, לא? על כך נשאל אתכם - מתי תכשירו אותנו, מי יודע?

© giphy

12 מי יודע? שתים עשרה שנות לימוד

בגרסה שלנו, את שנים עשר שבטי ישראל מחליפים שתים עשרה הכיתות שכל תלמיד בישראל עובר (או נכון יותר נאלץ לעבור) : א׳, ב׳, ג׳, ד׳, ה׳, ו׳, ז׳, ח׳, ט׳, י׳, י״א וי״ב. ממש כמו בנישואין יש לנו עם בית הספר רגעים טובים  לצד לחץ ועצבים בלתי פוסקים. על כך אנחנו מחויבים לשאול מתי כבר נקבל גט מבית הספר, מי יודע??

© giphy

13 מי יודע? 13 סיבות

 את 13 מידות החסד של אלוהים המרנו (איך לא?) ב-13 ההקלטות שמקליטה אנה ביקר כדי להסביר למה היא החליטה לשים קץ לחיה. שלא תטעו, אנחנו לא חושבים אפילו לרגע שמדובר במעשה נכון, אבל ההצלחה שאליו זכה הרומן נכונה בהחלט! הספר, שהפך לסרט ולסדררת טלוויזיה אמריקאית, כתוב בצורה סוחפת ומעניינת, ומשלב גם הומור, אך הדבר שהכי הרשים אותנו בו היא ללא ספק העובדה שהוא מבוסס על מקרים אמתיים ומלמד אותנו להעריך יותר את הדברים הקטנים שבחיים. על כך נשאל אתכם - מהם 13 התירוצים שלכם על כך שלא סיימתם להכין את העבודות שקיבלתם לפסח, מי יודע אם לא אתם?

© צילום מסך מיוטיוב
תגובות