בת 13: "אין לי אבא - הוא בחר לנטוש אותי". צילום: shutterstock. אילוסטרציה

בת 13: "אין לי אבא - הוא בחר לנטוש אותי"

למרות שלפעמים הוא כועס עליכם או מאלץ אתכם לעשות את המטלות שאתם פחות אוהבים, אבא שלכם בסופו של דבר רק רוצה בטובתכם. אבל איך נראים החיים כשגדלים בלי אבא? נערה בת 13, שפנתה לגולשי askpeople בבקשה לעזרה, מעידה על כך שזה לא פשוט

אין ספק שכל אחד מאיתנו זקוק מדי פעם לעידוד, מילה טובה ואפילו לנזיפה, בעיקר כשמדובר בתקופה מלאת מורדות ועליות כמו גיל ההתבגרות. אולי זה נשמע לכם זר, אבל יש בני נוער שנולדו למציאות קצת יותר מורכבת, שבה אין אבא או אמא בתמונה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

נערה בת 13, שגדלה ללא אבא, פנתה לגולשי אתר askpeople וביקשה מהם טיפים כדי להתגבר על המצב הקשה שבו היא שרויה. הנערה מספרת שהיא חיה עם אחיה ואמה, וכי אבא שלה עזב את אמה עוד לפני שהיא נולדה. על אף שהיא לעולם לא פגשה אותו או דיברה איתו, היא הצליחה להתגבר על כך ולא ראתה בכך בעיה. אך לאחרונה, כשהיא החלה ללמוד בחטיבה, הכל השתנה. כשהיא חגגה את בת המצווה שלה השנה כולם שאלו אותה: "איפה אבא שלך?" והיא נאלצה לשקר, משום שאינה רצתה שכולם ידעו את האמת. היא תמיד רואה את כל ההורים יחד בטקסים או אסיפות הורים והלב שלה נצבט. היא מרגישה שונה ולא יודעת איך לעבור את זה, ולכן החליטה לפנות ללבם של הגולשים בבקשה לעזרה: "אפשר מכם בבקשה טיפים? תודה רבה לעונים".

© צילום מסך

תגובות הגולשים אומנם אינן היו רבות, אך אלה שבחרו להגיב באו מיד לעזרתה של הנערה, גילו הזדהות וניסו לעודד אותה. "אין לך מה לחפש בדשא של השכן, כי גם שהדשא נראה נקי יכול להיות שהוא דשא מזויף או סנטטי. כל אחד מקבל משהו בחיים והוא ניצב כשחקן להתמודד בסיטואציה. רק החזקים שורדים בסופו של דבר. חזק זה אדם שעם כל הקשיים עדיין בוחר לעמוד על הרגליים ללמוד ולהתפתח", כתב אחד הגולשים. "אני לא יודע למה ההורים שלך נפרדו וחשוב שתביני דבר אחד: הבחירה שלו היא הבחירה שלו ואין שום צורך או סיבה שזה ישפיע עלייך. אין צורך שתעסיקי את עצמך במחשבות עליו במיוחד לא בגיל הזה. העבר לא צריך לקבוע את העתיד שלך!", הוסיף גולש אחר.

© צילום מסך
אנחנו כאן כדי להזכיר לכם שזה בסדר לחוש בתסכול מדי פעם וכשזה קורה זו לא בושה לבקש עזרה.
 
תגובות