Dream Big princess: הקמפיין החדש של דיסני. צילום: רונית כהן

Dream Big princess: הקמפיין החדש של דיסני

תמיד חלמת להגשים את החלום שלך? אם תצפי בקמפיין החדש של דיסני תביני שזה לגמרי אפשרי. הקמפיין המיוחד שעלה היום (ד') ברשתות החברתיות מפנה את תשומת לבנו לרגעים מעוררי השראה בסיפוריהן של נסיכות דיסני, תוך שהוא מפזר באוויר הרבה אומץ, נחישות והתמדה. צפו

הנסיכות של דיסני לא רק אהובות ונערצות, אלא אף מצליחות לעורר השראה בקרב נערות בגיל ההתבגרות ומעודדות אותן לחלום בגדול באמצעות דרכן המיוחדת. מספיק לצפות בסרט של דיסני כדי להבין שהנסיכות בסרטים הן נשים חזקות ההולכות בעקבות השאיפות והחלומות שלהן, תוך שהן צולחות את כל המכשולים הניצבים בדרך ומגשימות אותם. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 במסגרת הקמפיין, שעלה היום (ד') לרשתות החברתיות, נרתמו 20 צלמות מרחבי העולם, אשר ביניהן גם צלמות מישראל על מנת ליצור יחד סדרה של תמונות מעצימות המציגות נערות ונשים אמיתיות במטרה לגייס תרומות לקרן של האו"ם ( Girl Up ) התומכת במנהיגות והעצמה של נערות בגיל ההתבגרות. בצילומים הבינלאומיים תוכלו למצוא נערות ונשים מכל העולם, אשר נחלו הצלחה גם לנוכח הקשיים, החל מנערה שכתבה ספרים המסייעים לילדים בלימודי המתמטיקה והמדעים וכלה בספורטאית סינית פראולימפית שזכתה במדליית זהב.

GIRL UP . באדיבות Disney@
 

אך כפי שכבר ציינו כמובן שגם ישראל מיוצגת בקמפיין הבינלאומי עם תיעוד השייטות הצעירות, מאיה מוריס בת ה-18, אלופת העולם לנוער בשייט על גלשן רוח וירדן איסק בת ה-17, אלופת ישראל ואירופה לנוער על גלשן רוח, אשר הן מהוות מודל לחיקוי ומצליחות לעורר השראה אף הן.

girl up - ישראל. באדיבות Disney@
 

תמי לנדסמן, מנכ"לית דיסני ישראל: "נסיכות דיסני האהובות מעניקות לילדים השראה ועידוד להגשים חלומות. אנחנו גאים להיות חלק מהקמפיין הבינלאומי באמצעות שתי ספורטאיות שהגיעו להישגים מרשימים בזירה הישראלית והבינלאומית למרות גילן הצעיר והקשיים שבדרך".

הקמפיין ירוץ עד ה-11 באוקטובר 2017 ברשתות החברתיות תחת ההאשטג #DreamBigPrincess  כאשר על כל פוסט שיעלה לפייסבוק, לאינסטגרם או לטוויטר תחת ההאשטג הזה ועל כל לייק דיסני יתרמו דולר אחד לקמפיין Girl Up עם תרומה מינימלית של 500 אלף דולר ותרומה מרבית של מיליון דולר.

תגובות