ללמוד בחיוך: המורים שיעשו לכם חשק להגיע לבית הספר. צילום מסך מהאינסטגרם

ללמוד בחיוך: המורים שיעשו לכם חשק להגיע לבית הספר

המורה שזוכר את תלמידיו בדרך יוצאת דופן, המורה שלא חוסכת בכושר והמורה שמקבלת השראה מתלמידיה. לכבוד יום המורה הבינלאומי, הכירו את המורים הכי מיוחדים, שיעלו לכם בקלות חיוך על הפנים ויעוררו בכם את הרצון להגיע לבית הספר

הם לעיתים נוזפים בנו, מעמיסים בשיעורי בית ולא חוסכים בבחינות. אך מסתבר שהמורים שלנו יכולים לזרוע בנו מוטיבציה יותר ממה שנדמה לנו. אז מיהו המורה שהכי נגע בכם? המורה הרגיש, המורה שפותחת כל שיעור באופן מעניין, או המורה שתמיד יעצור אתכם במסדרון ויתעניין בשלומכם? יום המורה המצוין היום (ו') ברחבי העולם, הוא הזדמנות מעולה לעצור ולהכיר את המורים שמגיעה להם הוקרה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

לא שוכח אף תלמיד

 מספיק להביט בניקולס פרוני כדי להבין שהוא מורה בלתי רגיל. תוהים למה? הזרוע שלו כבר תסביר לכם הכל. פרוני הבטיח לתלמידיו שהוא יקעקע בחינה על זרועו את שמותיהם של כל התלמידים שיקבלו 100, והוא אכן עמד הבטחותו. פרוני מסביר את בחירת הקריירה שלו כך: "כשהייתי ילד רציתי להיות גיבור, פסיכולוג, פילוסוף, פילנתרופ, שחקן ... בגלל זה אני מורה!"

 מעודדת כושר

 אם תשאלו את התלמידים של דג'יאני איך לתאר אותה במילה אחת, סביר להניח שהם ישיבו לכם: "מושלמת". היא מרבה לקשט את הכיתה שלה כדי להפוך את תהליך הלמידה למעניין יותר ובראש ובראשונה חושבת שכדי שהתלמידים שלה יצליחו בלימודים, עליהם להיות פעילים יותר ואפילו יוצאת איתם לאימוני בוקר.

 מורה מהחיים

 

GIVE AWAY ALERT! • • It is that time of the year everybody where you can bless somebody else! This giveaway is specifically for anybody that works within the school system 👌🏾.Teachers are not the only individuals that create a safe learning environment for students. That includes administrators, teachers, teacher assistants, bus drivers, custodians, cafeteria workers or any other type of support staff! • • • All you have to do is comment their name, the school they work at, and something you admire about them in regards to their passion for education. The winner will be selected randomly and will win a $100 Visa gift card 💰!This contest will last until next Wednesday so make sure give somebody who deserves this a chance to win! • • • #GetUpOrGiveUp #teachersofinstagram #Bonnerville #SouthGreenvilleElementary

A post shared by Michael Bonner (@michaelbonner_) on

מייקל בונר הוא איש גדול בכל מובן המילה. תלמידיו מגיעים ממשפחות קשות יום, והוא לחלוטין מבין עד כמה קשה ללמוד כשיש לך בעיות בבית. בונר מוצא בריקודה ובשירה אמצעי שמסייע להתמודד עם הבעיות הללו. הוא הקליט קליפ מגניב, שכבר הספיק לכבוש את הרשת ולהגיע לתכנית של אלן דג'נרס, שתרמה לא פחות מ-25 אלף דולר לטובת בית הספר.

 לא לדיכוי - חופש הביטוי

ג'ורדין היא מורה בבית ספר יסודי, שרואה בתלמידיה כמקור להשראה. תמיד תראו אותה תומכת בביטוי העצמי שלהם ומחזקת אותו דרך האומנות. מעבר לכך, היא משתתפת בתחרויות יופי. אנחנו לא יודעים מה אתכם. אבל לנו ברור שלמורה כמוה מגיעים עוד הרבה כתרים!

קריאה זו אהבה

 

Last day of classes and I get to spend it with these guys! Great end to a great year!

A post shared by Chris Peck (@_hipsterteacher_) on

כריס רואה בהוראה שליחות עצומה. הוא מטביע חותם בתלמידים שלו ומערב אותם לאורך כל תהליך הלמידה. תאמינו או לא, אבל הוא מצליח לגרום לתלמידים שלו לרצות לקרוא. אז מה הסוד שלו? לאפשר לכל אחד מהם לקרוא את מה שהוא באמת רוצה. מה את אומרים, שננסה?

 כל תלמיד הוא אוצר

 

เรียนภาษาอังกฤษมาเป็นสิบปี ทำไมถึงพูดไม่ได้สักที? “ทำไมหนูเรียนภาษาอังกฤษมาตั้งเยอะ แต่พอถึงเวลาพูดตอบคำถามขึ้นมา ถึงยังพูดไม่ได้?” คำถามนี้คือคำถามที่ครูเจอบ่อยที่สุด✨ จากเคยเป็นคนที่ประหม่าเวลาเจอฝรั่ง กว่าจะมาถึงวันนี้ได้ ไม่ง่ายเลย 🇬🇧✈️✨ ~~ ด้วยความที่เป็นอาจารย์สอนภาษา อะไรที่จะหลุดออกจากปากเป็นภาษาอังกฤษแต่ละประโยค เลยมักจะคิดไปถึงโครงสร้างสลับซับซ้อนมากมายในหัว เพื่อให้ได้มาซึ่งความ "สละสลวย" และปัง ✨ แต่พอต้องบินไปที่กรุงอาบูดาบี และนั่งร่วมโต๊ะกับคนนับสิบเชื้อชาติ ทำงานกลุ่ม ออกไปพูดหน้าห้องบ่อยๆ สัปดาห์แรก เป็นภาษาอังกฤษล้วนเท่านั้นแหละ กว่าจะกลั่นออกมาแต่ละประโยค ก็พูดแทบไม่ทันชาติอื่นๆที่นั่งอยู่รอบๆเลย --> ทำให้เราเข้าใจขึ้นมาทันทีเลยว่า.. การเรียนภาษาอังกฤษในห้องเรียน กับการพูดภาษาอังกฤษนอกห้องเรียน บางครั้ง มันอาจจะไม่ใช่เรื่องเดียวกันเสียทีเดียว เราอาจจะต้องลองกลับมาค้นหาดูว่า เรียนภาษาอังกฤษมาตั้งมากมาย ..แต่ทำไม ถึงสื่อสารไม่ได้สักที 🇬🇧✨ ครูส้มเลยขอสรุปเทคนิค “เรียนภาษาอย่างไร.. ให้สัมภาษณ์งานเป็นภาษาอังกฤษได้เสียที 🇬🇧” ออกมาให้เป็น 5 ข้อ จากประสบการณ์ที่ได้สอนภาษาอังกฤษ มาเกือบ 10 ปีให้ทุกคนกันนะคะ ติดตามเทคนิคทั้งหมดได้ที่ลิงค์นี้เลยค่าา https://www.facebook.com/somflygirl/posts/1806711802940035:0 #EnglishforAirlineInterview #CabinCrewInterview #cabincrewwannabes #Englishcourse #SpeakingCourse

A post shared by ✨Benjawan SoM✨ (@somflygirl) on

בנג'אוון סום היא לא עוד מורה לאנגלית מן המניין. היא משקיעה בתלמידה כשם שאוהבת את ילדיה, יודעת איך להניע אותם ללמידה, וגורמת לכל אחד ואחת מהם ללמוד את השפה בכיף. לנו זה נשמע כמו מורה חלומית.

תגובות