מלכות אמתיות: מלכות היופי שפועלות למען החברה. צילום מסך מאינסטגרם

מלכות אמתיות: מלכות היופי שפועלות למען החברה

להיות מלכה יופי לא מסתכם בתואר נחשק, מסתבר שלא מעט זוכות בתחרות ניצלו את מעמדן כדי לפעול למען האחר ולקדם אג'נדות חשובות

מלכת היופי הנבחרת זוכה בין לילה להכרה ארצית ולכרטיס כניסה לתעשיית האופנה - בארץ ובעולם. לצד קמפיינים וצילומים, יש גם מלכות יופי שבוחרות לנצל את מעמדן לטובת קידום אג'נדות חברתיות.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

שמעונה הולנדר - הולנדר היא מלכת היופי לשנת 1983. כיום, היא פעילה בעמותה הנקראת "מעגל נשים 9" שמעודדת הבנה ויחסים בין נשים בפעילותן החברתית. העמותה פועלת לקידום הבנה בין נשים מתרבויות ורקעים שונים ופועלת למען קידום החינוך, הידע והקידמה בחברה.

© באדיבות מגזין "לאשה"

לינור אברג'יל

אברג'יל זכתה בתואר מלכת היופי בשנת 1988. כיום היא כבר פחות מתעסקת בעולםהדוגמנות אבל היא ממש לא נעלמה מחיינו. אברג'יל נשואה לאורון חלפון - המנהל של סטטיק ובל אל ומטפחת קריירה ענפה של הרצאות ברחבי העולם. ההרצאות נולדו בעקבות הסרט התיעודי עליה "מיס עולם האמיצה", שעסק בסיפור האונס שלה ואף היה מועמד לזפרס אמי. הכוכבת מבקשת לקדם את חשיבות המודעות למקרי אונס, לחיזוק נשים להגיש תלונה, לא להתבייש או לפחד לדדבר על כך או לנסות למנוע את זה. 
 
© אסף לב

רנא רסלאן

רסלאן היא מלכת היופי הערבייה הראשונה ובצעם היחידה עד כה. אחרי זכייתה בשנת 1999ביקשה הדוגמניתץ לקדם שוייון וכבוד בחברה הישראלית. בנאום התודה שלה אמרה רסלאן בשידור חי "הזכייה שלי היא עוד הוכחה שכולנו בני אדם, ושאנחנו יכולים לחיות כאן יחד, יהודים וערבים, כי אחרי הכול - אנחנו עם אחד. ליופי אין לאום. הוא אוניברסלי".
 
© ענת מוסברג

טיטי

מלכת היופי הראשונה ממוצא אתיופי מעולם לא שכחה את ילדותה ומהיכן היא הגיע למרות זכייתה. מאז זכייתה עסוקה הדוגמנית המצליחה בעבודה עם נוער בסיכון ואף הקימה את הפרויקט של טיטי במסגרתו גייסה כספים, לטובת מימון חוגים לכ-50 ילדים, בשיתוף "קרן נתניה".
 
 

לינה מחולה

מחולה לא זכתה לתואר מלכת היופי, אבל כן זכתה בתואר נערת ישראל לשנת 2012. זמן קצת לאחר התחרות, החלה מחולה לימודי משפט ובשנים האחרונות היא גם פעילה פמיניסטית. מחולה פועלת למען קידום האישה ולמען מיגור תופעת האלימות נגד נשים. היא אף הייתה חלק מיוזמות קמפיין #כשירצחואותי שעורר סערה רבה ונולד בעקבות מקרי האלימות הקשים נגד נשים, כמו כן נלחמה למען הצלת ילדי הרחוב.
 
 
 
ההרשמה לתחרות מלכת היופי של ישראל 2018 החלה!
אם אתן רוצות להירשם או מכירים מישהי שמתאימה לחצו כאן להרשמה 
 
תגובות