עוברים לשעון חורף: כך תוכלו לנצל את השעה הנוספת. צילום מסך מיוטיוב

עוברים לשעון חורף: כך תוכלו לנצל את השעה הנוספת

הלילה נזיז את המחוגים שעה אחת לאחור ונרוויח שעה אחת נוספת. אך על אף שמדובר רק בשעה אחת, ניתן להפוך אותה להרבה יותר משעשעת ומועילה ממה שאי פעם חשבתם לעצמכם. אז איך כדאי לכם להעביר את השעה הנוספת? רמז עבה: לא בשינה

בלילה שבין היום (שבת) לבין יום ראשון נזיז את המחוגים בשעה 2:00 לפנות בוקר, שעה אחת לאחור - ל-1:00 ונציין את המעבר לשעון החורף. גם אתם שכחתם מהמעבר, או גיליתם עליו רק הרגע? אל דאגה, בפרוגי כבר חשבו עבורכם על הכל. כל מה שעליכם לעשות הוא לקרוא את הכתבה הבאה ולהחליט איזו מהדרכים אתם הכי רוצים לאמץ במהלך השעה שתרוויחו. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 סדרות או לא להיות

אם להודות באמת, אין אחד מאיתנו שלא מסוגל להעביר יום שלם מבלי לראות טלוויזיה, אז למה שלא נצל את השעה השלמה שיש לנו כדי להשלים פערים? זו ההזדמנות שלכם לראות את הפרק שפספסתם באקס פקטור, להתחיל לצפות בעונה החדשה של המתים המהלכים, או לצפות באחד הפרקים של הסדרה הקומית האהובה על כולנו, סברי מרנן, לקראת חזרתה למסך שלנו. אוף, יש לנו רק שעה אחת וכל כך הרבה לראות. במה תבחרו?

© giphy

מתיחות הוא שם המשחק

עם כל הכבוד לסדרות (ויש הרבה) הן יחכו לנו גם אחרי המעבר לשעון חורף. לעומת זאת, לא תמיד יש לנו סיבה מספיק טובה כדי לעבוד על החברים כפי שיש לנו בשעה שהרווחנו. אנחנו היינו מתסבכים אותם וקובעים איתם מפגש בדיוק לשעת המעבר כדי לראות מה קורה, או מזמינים פיצה ומאשימים את השליח שהוא איחר בשעה. משעשע, מצחיק, או בקיצור - הדרך הכי כיפית שיש כדי לנצל את השעה.

© giphy

מוזיקה זה הכל

כולנו נושמים מוזיקה ומאזינים לה בכל רגע פנוי. אז אם גם אתם חולי מוזיקה, יש לכם הזדמנות להקדיש עבורה עוד שעה שלמה. ב-60 הדקות שלרשותכם, תוכלו להספיק להאזין לשיר החדש של סטטיק ובן אל, "הכל לטובה", לשמוע בלופים את השירים של קייטי פרי לכבוד יום הולדתה, שחל ביום חמישי האחרון ואפילו לשמוע את "וואי וואי וואי", הסינגל החדש של נווה צור. קללל!

© giphy

זמן לפילטרים

 פילטר של קשת בענן, פילטר של כלב, או פילטר שיגרום לכם להראות מלכותיים? שעה שלמה וים של פילטרים. הרי לכם הזדמנות להכיר מקרוב את כל הפילטרים, שמחכים לכם באינסטוש ובסנאפצ'אט, ולהתנסות בכל מה שעדיין לא יצא לכם. לנו זה נשמע כמו סיבה טובה להצטלם.

© giphy

תלמידים למופת

גם אם אתם לא התלמידים הכי מבריקים בכיתה, יש לכם שעה שלמה כדי להוכיח לאמא שאתם תלמידים מצטיינים יותר ממה שהן חשבו. עזבו את הכל ושבו להכין את כל שיעורי הבית שמחכים לכם. אבל היי, בלי לחפף ומבלי להעתיק. אנחנו מאמינים בכם ובטוחים שעם קצת רצון תוכלו להרשים גם את המורה.

© giphy

לשחק אותה

רובנו לא ספורטאים ונוטים יותר לכיוון של עצלנים, וזה כמובן בסדר. פרוגה אוהבת אתכם בדיוק כפי שאתם. אך במהלך השעה הנוספת, שתרוויחו הלילה, תוכלו להפוך באופן חד פעמי לספורטאים של ממש, טוב לא באמת של ממש, אבל לפחות ככה ה-Wii יחשוב. כל מה שעליכם לעשות הוא לבחור משחק ספורטיבי, להזמין חבר ולהתחיל לשחק.

© giphy

קדימה אוכל!

בין אם תכחישו ובין אם תודו באמת, אתם לא יכולים בלי לאכול. עוגה, פסטה, סטייק - הכל מתקבל בברכה. אז מה תחליטו לאכול הלילה בשעה הנוספת? אנחנו היינו הולכים על משהו קל, כמו קורנפלקס ונמנעים מלאכול בשר בשעה כזאת, אך הבחירה בידיים שלכם.

© giphy

לפנק את החיות

יש לכם כלב, חתול, או אפילו ארנב? הגיע הזמן שתעניקו לו את תשומת הלב שהוא מחפש. זו ההזדמנות בשבילכם לנצל את השעה הנוספת כדי להקדיש זמן איכות בשביל חיית המחמד שלכם. היא אוהבת אתכם ורק מחכה שתפגינו קצת אהבה כלפיה. מגיע לה!

© giphy

להתגנדר כאילו אין מחר

בשביל להיות בצו האופנה לא צריך שעה מוגדרת, אלא רק רצון והשראה. הרי לכם שעה שלמה כדי לתכנן מה תלבשו בבוקר למחרת ובכלל בשבוע הקרוב כדי שתגיעו לבית הספר, וליציאות בערב הכי היוש שיש. רק אל תתלוננו אחרי זה אם תקבלו מאיתנו ביוש. 

© giphy

שעה להתעדכן

זו אומנם הדרך האחרונה, אבל אם תשאלו אותנו - היא הכי מומלצת. השעה, שקיבלתם במתנה משעון החורף הנחמד שלנו היא ההזדמנות שלכם להישאר בעניינים ולהתעדכן בכל החדשות הכי חמות בפרוגי. זו השעה, שבה תוכלו להכיר את דספסיטו הבא, לשחק בחידון הענק של "האי", לפגוש את החיות המחכות לבית חם ולהתעדכן בחדשות הכי חמות של השבוע, למקרה שפספסתם. פרוגי לא בורח לשום מקום!

© giphy
תגובות