ליצן בעל ארבע רגליים: הכלבים שמתחפשים בהלאווין. צילום מסך מהאינסטגרם

ליצן בעל ארבע רגליים: הכלבים שמתחפשים בהלאווין

ההלאווין מתקרב אלינו בצעדי ענק וגורם לכל החוגגים אותו להיות במרדף אחר התחפושת שתתפוס את מלוא תשומת הלב. אך מסתבר שלא רק בני האדם נמצאים בכוננות שיא, שכן הכלבים שלהם נערכים בימים אלו לקראת ליל כל הקדושים לא פחות

עזבו את הערפד, את המסכות המפחידות וכן, אפילו את וונדר וומן. גם ההולכים על ארבע עסוקים במדידת התחפושות לרגל ההלאווין, שייערך בעוד פחות משבוע. קבלו את תחפושות הכלבים הכי מיוחדות ומקוריות שיש, ועל הדרך אל תשכחו לשאוב השראה כדי שגם אתם תוכלו לחפש את חיית המחמד שלכם בפעם הבאה.  

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 מי אמר שכלב לא יכול לצמוח?

 אם אתם זקוקים לרעיון גאוני עבור ליל כל הקדושים, אנחנו מציעים לכם שתנסו להפוך את חיית המחמד שלכם לצמח מן המניין. יש מקורי יותר מזה?

 

Sproutie the Grouch.

A post shared by Sprout (@brussels.sprout) on

שייך לעולם כולו

 לעתים המציאות יכולה להשתקף דרך התחפושת וזאת ללא ספק מוכיח הכלב שבתמונה. מאז שאוסקר אומץ, הוא באופן קבוע לוקח חלק במצעד הכלבים ופועל למען הצלת בעלי החיים בכלל וכלבים בעלי צרכים שונים בפרט. מעבר לכך, בשנה הקרובה הוא ממלא משימה מיוחדת כאסטרונאוט. יש כלב יותר מיוחד מזה?

 

Oh, hey guys, nothing big going on here, just Oscar being FEATURED IN THE NEW YORK TIMES!!!!! 😵🐶❤️ . Photograph by Amy Lombard, Text by Bonnie Wertheim . "Oscar is a Lower East Side boy,” his owner, Rick Van Benschoten, said. “In 2010, he was abandoned on Delancey Street under the Williamsburg Bridge. He was already paralyzed. He was just dragging himself on the street.” . Mr. Van Benschoten and his wife, Christian Merry, met Oscar at their veterinarian’s office and fell immediately in love. Since his adoption, he’s been a regular at the dog parade. . "He’s always representing animal rescue in general, he’s always representing special-needs dogs,” Mr. Van Benschoten said, “and this year, as an astronaut on a lunar mission, he’s also representing science, because it could really use our help right now.”

A post shared by Rick Van Benschoten (@oxdad) on

יש כזה דבר ליצן נובח

 טרנד הליצנים שהכה החודש בכל הארץ לא הספיק לכם? יש לנו חדשות טובות עבורכם - גם הכלבים החליטו לאמץ את הטרנד בליל כל הקדושים ולהתחפש אף הם לליצנים. במחשבה שנייה, ליצן שנובח והולך על ארבע זו ללא ספק האימה האמיתית. 

 זוזו לי מהדרך!

 אם גם אתם נואשים להוציא רישיון ולהתחיל לנסוע ברכב שלכם, יש לנו פתרון שיחסוך לכם הרבה כסף וכאב ראש. הכלב שבתמונה יכול להיות הנהג הפרטי של כל אחד מכם. חמוד, יעיל ופרוותי - יש טוב יותר מזה? רק אל תגידו שלא הזהרנו אתכם מראש בכך שהנסיעה עלולה להסתיים בתאונה, לא עלינו.

מלך החיות גרסת 2017

 מאז ותמיד לימדו את כולנו שמלך החיות יש רק אחד - האריה. אבל אחרי שתביטו בתמונה, אתם עשויים להבין שלא בהכרח כך הדבר. גם הכלבים שחוגגים את ההלאווין הבינו שהם רוצים לקבל כבוד ותהילה אף הם, או לפחות לחלוק אותם יחד עם האריות. התוצאה חמודה ביותר.

 חדשות או לא להיות

 הכלב הזה לחלוטין תפס לנו את העיניים. מתוק, בעל מבט רציני והכי חשוב - חדשותי במיוחד. אין לנו ספק שהיינו רוצים לצרף אותו למערכת של פרוגי כדי שיעזור לנו להביא לכם את העדכונים הכי חמים שיש ועל הדרך - לא היינו מסרבים לקבל לידינו חיית מחמד, שתמיד תעשה לנו נעים וטוב על הלב.

 

Kellyanne is that you? 👀 @ittystagram

A post shared by Katherine Lam (@bykatherinelam) on

 ניו יורק, אני בא!

 הכלב הזה מוכיח לנו עד כמה הוא אוהב את ניו יורק בדרך הכי מקורית שיכולנו לבקש. הוא נכנס לתחפושת שהוכנה במיוחד עבורו ותפורה עליו בול. למקרה שזה לא מספיק, כדאי שתבחינו בעובדה שהתחפושת הזאת אף נעה על גלגלים. אנחנו התרשמנו, ואתם?

 

Grand prize winner at the #tompkinssquarehalloweendogparade #dog #halloween #tompkinssquarepark #saturday #nyc #eastvillage #costume #latergram

A post shared by Heritage Radio Animal Instinct (@animalinstinctradio) on

 

תגובות