מחייכים עם השמש: כך תפתחו את הבוקר בחיוך. צילום: Fotolia

מחייכים עם השמש: כך תפתחו את הבוקר בחיוך

השעון המעורר מצלצל בפעם המיליון ואתם רק רוצים להמשיך לישון? אנחנו לגמרי מבינים אתכם. הרי לכם עשרת הדיברות, שיעזרו לכם לפתוח את היום עם אנרגיה חיובית וחיוך גדול

בין אם אתם אוהבים לקום בבוקר, אך אף פעם לא מספיקים להתארגן בזמן ובין אם אתם פשוט טיפוס שרוצה להמשיך לישון, אין ספק כי מצב הרוח והאנרגיות שלכם בבוקר משפיעים רבות על המשך היום. למקרה שתהיתם מה יגרום לכם לפתוח את הבוקר עם חיוך, אנחנו רק נגלה לכם שעשרת הדיברות הבאים כבר יסבירו לכם הכל.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

עקבו אחרי עצמכם

האם חשבתם פעם על הדפוס הקבוע של ההירדמות וההתעוררות שלכם? אם לא, כדאי שתתחילו לחשוב ולעקוב. לא די בכך שתהיו בשליטה אחרי כמות שעות השינה שלכם, אלא אף תהיו מודעים לדברים שאתם עושים לפני ואחרי השינה. 

לישון עם מחשבות

גם אתם אוהבים לחלום חלומות מעניינים, או מצחיקים? אם כך, לפני שאתם נרדמים, נסו לחשוב על סיטואציות שקרו לכם ולאנשים מסביבכם. כך החלומות שתחלמו יכילו דברים המתקשרים אליכם ויהיו מעניינים יותר. אנחנו מקווים שתסכימו איתנו שאין דרך טובה יותר להתחיל בוקר בטוב מאשר חלום מעניין במיוחד.

ארגון מראש

אם יש לכם חמש דקות פנויות בערב, אנחנו מציעים לכם לארגן את הדברים למחר מראש, בעיקר אם אתם לא אנשים של בוקר. התפלאו כמה בלאגן וזמן זה חוסך בהתארגנות. הרי אין טוב יותר מאשר לקום ברוגע ובלי לחצים מיותרים.

© יח"צ

 

יקיצה טבעית

עד כמה שזה יכול להישמע מוזר, יקיצה טבעית תמיד עדיפה על התעוררות עם שעון מעורר. אם תתעוררו באופן טבעי תהיו ערניים יותר ותדעו ששעות השינה שישנתם הספיקו לגוף שלכם כדי למלא מצברים ליום החדש. אם אתם יודעים שלא תתעוררו לבד, הרגילו את עצמכם לקום בשעה מסוימת, או לכו לישון מוקדם יותר.

נקיים ומצוחצחים

כדי לפתוח את הבוקר על הצד הטוב ביותר, היינו מציעים לכם לפתוח אותו עם שטיפת פנים וניקיון כללי, כך תרגישו רעננים ומוכנים לקראת היום שמגיע.

האזינו למוזיקה

גם אם אתם לא טיפוסים של מוזיקה, בבקרים שבהם קמים מבואסים, או עייפים היא ללא הפתרון המושלם. בזמן שאתם קמים ומתארגנים, הפעילו את המוזיקה ותנו לה להתנגן ,ולשפר לכם את מצב הרוח והאנרגיות ליום המתחיל.

© shutterstock

תחביב על הבוקר

גם אם זה כרוך התעוררות בשעה מעט מוקדמת מהרגיל, לפחות פעם בשבוע, אם לא מספר פעמים, תמצאו את עצמכם מקדישים מספר דקות למשהו שמעלה לכם את מצב הרוח. איפור, בחירת לבוש מיוחד, משחק מחשב מגניב, או כל דבר אחר שמעודד אתכם. כך הבוקר שלכם ייפתח בחיוך, מבטיחים לכם!

ספורטיביים ונמרצים

 הקדישו מספר בקרים בשבוע לפעילות ספורטיבית לפני תחילת היום. כדאי שזו תהיה פעילות ממריצה וכזו שאתם נהנים ממנה, כדי שתתחילו את היום עם אנרגיות ומצב רוח מורם.

ארוחת בוקר

גרים רחוק מבית הספר? לוקח לכם זמן רב להתעורר? כל אלו לא אמורים לגרום לכם לדלג על ארוחת הבוקר, שחשובה לא פחות מהאחרות. אם כל בוקר תאכלו משהו קטן לפני היציאה מהבית, במהלך היום תהיו ערניים, אנרגטיים ומרוכזים הרבה יותר.

© יח"צ

אנרגיות חיוביות

לא, הטיפ הזה הוא לא עוד טיפ קיטשי, אלא אנו מתכוונים לכך באמת וברצינות. אם תקומו עם התחושה שהיום הולך להיות יום טוב, או שמשהו משמח ייקרה, מהלך היום שלכם ישתנה ב-180 מעלות. נסו זאת ותראו את השינוי. מה יש לכם להפסיד?

תגובות