פותחים ת'עיניים ואומרים תודה: בני הנוער ביוזמה מיוחדת. צילום: נוער לתת

פותחים ת'עיניים ואומרים תודה: בני הנוער ביוזמה מיוחדת

בני הנוער מוכיחים לנו שהם יודעים להעריך ולא רק לקחת. במסגרת מבצע ארצי ייחודי של "נוער לתת", אלפי נערים ונערות יצאו למאות מוקדים מרכזיים ברחבי הארץ בכדי להודות לאנשים שבשגרת היום לרוב לא זוכים להוקרת תודה. צפו בסרטון

אנחנו עוברים לידם ברחוב או בגינה, חולפים על פניהם בחנייה, בכניסה לבית הספר או לקניון, אפילו בעבודה. עד היום רובנו הסתכלנו, אך לא ראינו. לכבוד "יום התודה", "נוער לתת" החליט לשנות את הבחירה, לפתוח את העיניים ובעיקר להגיד תודה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 המבצע הארצי שנערך ביום שלישי האחרון, הוא פרי יוזמה עירונית של חניכי ומדריכי "נוער לתת" במספר ערים והיום, אשר התפשט לכל רחבי הארץ במגוון רב של מוקדים, כמו תחנות מרכזיות, בתי חולים, קניונים, בתי ספר, בתי אבות ותחנות כיבוי אש.

עריכה: אראל שטיינמץ
 

במסגרתו, יצאו כ-4,000 בני נוער מהערים השונות  בכדי להודות לנותני שירותים במרחב הציבורי: מאבטחים, מנקים, אחים ואחיות, נהגים, קופאים ולוחמי אש, אלו שלרוב לא זוכים להוקרת תודה. חלק נוסף וחשוב של הפעילות היה לאפשר גם לציבור הרחב לקחת חלק ולהודות בעצמו לנותני השירות. בני הנוער במוקדים השונים אף חילקו את גלויות התודה לעוברים והשבים, כך שניתנה להם ההזדמנות להודות גם הם לנותני השירותים.

 

תגובות