חשוב לדעת: מדוע כדאי לכם ללמוד במגמה טכנולוגית? .

חשוב לדעת: מדוע כדאי לכם ללמוד במגמה טכנולוגית?

חולמים להגשים את עצמכם מגיל צעיר? רוצים לרכוש כלים וידע שיעזרו לכם להשתלב בעתיד במקצוע שלכם? כדאי לכם להכיר את המגמות הטכנולוגיות של משרד החינוך

בשיתוף עם משרד החינוך

לא כולם יודעים, אבל יש לכם, התלמידים, אפשרויות בחירה רבות בין המגמות השונות. בדרך כלל אנחנו רגילים לשמוע על מגמות כמו תנ"ך, ספרות, היסטוריה, תיאטרון או ערבית. אבל האם ידעתם שיש חינוך טכנולוגי שמציע 20 מגמות שונות ומגוונות כמו הנדסת אלקטורניקה ומחשבים, הנדסת בנייה ואדריכלות, מדיה ופרסום, עיצוב אופנה ועוד ועוד?  אספנו עבורכם את כל הסיבות מדוע כדאי לכם ללכת ללמוד במגמה טכנולוגית.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 

כל כך הרבה אופציות, קשה לבחור!

החינוך הטכנולוגי מציע לכם 20 מגמות שונות ומגוונות! לא מעוניינים להרחיב את מקצועות הליבה כמגמה? אתם יכולים לבחור כל מגמה מתוך עשרים המגמות המוצעות בחינוך הטכנולוגי ולהעשיר את תחום הלימודים שלכם. מגמות החינוך הטכנולוגי כוללות בניהן את מגמת מדיה ופרסום, ביוטכנולוגיה, הנדסת אלקטרוניקה ומחשבים, ניהול ושיווק ועוד המון מגמות מיוחדות ומעניינות. אנחנו כבר מתלבטים בין כמה מגמות שנראות לנו מעניינות במיוחד...

כן, גם אנחנו מתקשים לבחור בין כל המגמות!
כן, גם אנחנו מתקשים לבחור בין כל המגמות!

הגשמה עצמית

רוצים להגשים את עצמכם ולהתפתח בתחום שאתם אוהבים? לא צריך לחכות עד אחרי סיום הלימודים בתיכון. המגמות הטכנולוגיות מאפשרות לכם גם להגשים את עצמכם וגם להשפיע על העתיד שלכם ושל התחום בו אתם רוצים לעסוק. במגמות הטכנולוגיות תוכלו ללמוד את המקצוע שאתם הכי מתחברים אליו, לרכוש כלים, ידע וניסיון בתחום בו תרצו לעסוק בעתיד ואף לצכנןף להמציאף לבנות ולעצב את העתיד שלנו. סוף סוף יש לכם הזדמנות ללמוד מה שאתם אוהבים לעשות!

מקפצה לעתיד 

המגמות הטכנולוגיות מהוות בסיס ללימודים על תיכוניים, מקנות כלים וכישורים שיעזרו לכם להבין וללמוד את המקצוע לעומק ומהוות קרש קפיצה להשתלבות בתעשייה. בוגרי המגמות הטכנולוגיות יכולים להמשיך את הלימודים שלהם גם בסיום התיכון, כך שכל מה שאתם לומדים במגמות האלו למעשה ישרת אתכם בעתיד ויעזור לכם עם ניסיון מעשי. לדוגמא במגמת אומנות הבישול והאפייה המלונאית עוברים התלמידים סדנאות והתמחות מעשית בבתי מלון. בנוסף הלימודים מהווים בסיס ללימודים עתידיים. אתם תוכלו ללמוד במכללה ולקבל תעודת טכנאי או הנדסאי ואפילו אפשר להמשיך את הלימודים באקדמיה ללימודי הנדסה. אם זה החלום שלכם, כדאי להתחיל ללמוד ולרכוש כלים וניסיון כבר מגיל צעיר.

הלימודים מעניקים קרש קפיצה תעסוקתי ולימודי
הלימודים מעניקים קרש קפיצה תעסוקתי ולימודי

לא רק ספרים ומחברות

כי לימודים עם מחברת ועיפרון זה לא כל מה שחשוב במגמות הטכנולוגיות. המגמות הטכנולוגיות משלבות גם לימודים מעשיים והן מעניקות לתלמידים כלים מקצועיים תוך התנסות בעבודה מעשית ולא רק עיונית. למשל, תלמידי מגמת אלקטרוניקה ומחשבים מבצעים פרויקטים ממוחשבים במגוון רחב של תחומים מעולם האלקטרוניקה; במגמת מדיה ופרסום זוכים התלמידים להפיק סרטים, להתנסות בכתיבה או ליצור מסע פרסום ויחסי ציבור ובמגמת ביוטכנולוגיה מתנסים התלמידים בביצוע פרויקט חקר אמיתי במוסד אקדמי או בתעשייה. איפה עוד תהייה לכם הזדמנות כזאת?

תוכלו להנסות בעבודה מעשית ולא רק עיונית
תוכלו להנסות בעבודה מעשית ולא רק עיונית

חברים רבותי, חברים!

במגמות הטכנולוגיות תזכו ללמוד לצד תלמידים בעלי תחומי עניין דומים לשלכם? תחשבו על זה רגע. לא משנה איזו מגמה מעניינת אתכם, אתם תלמדו לצד בני נוער שמתעניינים בדיוק באותו הדבר,ומה יותר כיף מאשר ללמוד לצדם של אלו שמבינים אתכם, את תחום העניין שלכם ושותפים לתשוקה שלכם למקצוע?

 

רוצים עוד פרטים על המגמות הטכנולוגיות? הקליקו כאן!

 

 

תגובות