תחפושת אחידה: הנהלים שחובה להוסיף בשבוע פורים. צילום: Fotolia

תחפושת אחידה: הנהלים שחובה להוסיף בשבוע פורים

כולם מתכננים את התחפושת המושלמת, האחים הקטנים למדו שירי חג בגן ואתם בוודאי כבר התחלתם לשחק הגמד והענק. כל מה שנותר לנו הוא לשלב את אווירת החג גם במהלך השיעורים. אנחנו בטוחים שאחרי שתקראו את הכתבה, לא תתנגדו להציע כמה מהחוקים להנהלת בית הספר

"מדוע לא יחול פורים פעמיים בשבוע"? ובכן, פורים אכן לא יחול פעמיים בשבוע, אך כפי שאתם כבר מכירים אותנו אנחנו פה כדי לעזור לכם להפוך אותו ליותר מהנה ומבדח. הפעם, החלטנו לצאת מהקופסה ולתת לכם מספר רעיונות לחוקים באווירת החג, שבטוח תצליחו להתחבר אליהם. מי יודע, אולי אחד מהם יגיע גם לבית הספר שלכם. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

דמיון או מציאות?

פורים ידוע כחג הפוך, שבו הקו הדק בין הדמיון למציאות מתערער. בהתאם לחג המיוחד, אנחנו מציעים חוק שיהפוך את ההפסקות והשיעורים - בזמן ההפסקה יהיה שיעור ואילו בזמן השיעור תהיה הפסקה. זה בהחלט יכול לסדר לנו זמן להשלמת שעות שינה.

הפסקה במקום שיעור
הפסקה במקום שיעור © fotolia

אני פורים

כתזכורת לשירי פורים שכולנו גדלנו עליהם, יהיה מותר בבתי הספר להתחיל את השיעור עם איזה שיר שנרצה. יותר מזה, יהיה חובה על כל אחד שעובר בסביבה להצטרף אלינו לשיר. כן, מדובר גם במורים.

כולם בשביל אחד

מכירים את התחפושות הקבוצתיות שכולנו רואים כל שנה במדיות החברתיות השונות? בבית הספר אסור יהיה להשאיר אף אחד בחוץ או בצד מהקבוצה. אם מישהו יישאר בצד, על חבריו להכניסו. כך אף אחד לא נותר בודד.

אף אחד לא נותר בצד © Fotolia

תחפושת אחידה

בבתי ספר רבים המורים מתחפשים יחד, לכן החלטנו שלכבוד התחפושות האלו המורים יתלבשו באופן תואם אף במשך כל השנה. הם יכולים בכל יום לחשוב מה ללבוש במשותף, או שמא פשוט ללכת עם הזרם ולבוא גם הם בתלבושת אחידה. אנחנו לא מתנגדים!

לא אמרתי המן!

כפי שבפורים אנו נוהגים להרעיש ברעשן בהישמע המילה "המן", כך ניתן לאמץ זאת ולהרעיש בכל פעם שהמורה אומרת משהו שאיננו רוצים לשמוע, כמו מבחן, עבודה להגשה, או עונש קולקטיבי. חוק שחובה לאמץ.

שמענו מבחן? © Fotolia

קודם כל בריאות

כולנו גדלנו על משלוחי המנות הענקיים עמוסי הממתקים והחטיפים. אם בית הספר היה על פי פורים היו מוכרים בקפיטריות אך ורק חטיפים וממתקים, כמו גם מנהג הענקת מתנות בסתר כזכר למשחק "הגמד והענק" שכולנו אוהבים. טוב, זה לא הדבר הכי בריא בעולם, אבל בהחלט טעים ומתוק בפה.

 

 

תגובות