בן 16: "אח שלי יצא מהארון ונעלב מהתגובה שלי". צילום: fotolia

בן 16: "אח שלי יצא מהארון ונעלב מהתגובה שלי"

לפעמים חברים ובני משפחה מצפים מאיתנו להגיב בדרך מסוימת, אך לא תמיד זה יוצא כפי שהם דמיינו. למרות הכוונה הטובה וההכלה, הנער הצעיר לא הצליח להגיב כיצד שרצה לאחיו שיצא מהארון וביקש את עזרת הגולשים

בשנים האחרונות, זה מרגיש כאילו יותר קל ומקובל לצאת מהארון. החברה יותר תומכת, מקבלת ועוטפת באהבה את חברי הקהילה, אך עדיין מדובר בצעד לא פשוט וקל. אז נכון, הסיטואציה אינה קלה למי שצריך לחשוף את נטיותיו המיניות בפני משפחתו וחבריו, אך לעיתים המצב אינו פשוט גם למי שצריך להאזין לחדשות האלו - ההלם, המחשבות שרצות בראש והרצון להגיב בהתאם - לפעמים משתקים דווקא ברגע שצריך להגיב.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

בחוויה הזאת נתקל גם נער בן 16, עליה כתב באתר askpeople. הנער שיתף כי אחיו הגדול יצא מהארון ביום הולדתו ה-22. הוריו תמכו וגם אחותו הגדולה, אך הוא עצמו התקשה להגיב. "אני כן תומך בו, אבל פשוט לא ידעתי מה להגיד. באיזשהו שלב הוא שאל אותי למה אני לא אומר כלום, אז אמרתי שאין לי מושג מה להגיד ואני חושב שהוא נעלב ממני", הוסיף הנער.

© צילום מסך

תוך זמן קצר, קיבל הנער תגובות של אנשים שביקשו לעזור. הגולשים הציעו לנער ליזום שיחה או אפילו לכתוב לאחיו ולהבהיר לו שהוא תומך בו ולהסביר את עמדתו. "באמת שלא תמיד יודעים מה להגיב, אני חלק מהקהילה ואפילו בעצמי לא יודע מה להגיב תמיד, אלא פשוט לוקח את זה בטבעיות" - כתב אחד הגולשים.

 
תגיות
תגובות