קיץ בריא וספורטיבי: הטיפים החשובים לקראת העונה החמה. צילום פרטי

קיץ בריא וספורטיבי: הטיפים החשובים לקראת העונה החמה

לקראת עונת הקיץ והחופש שרק הולך וקרב, הגיע הזמן להתחיל לשנן כמה טיפים שיעזרו לנו לצלוח אותו בשלום, בבריאות והמון ספורט טוב

את לי הימלייך כנראה תזהו בתור הבחורה הכי ספורטיבית שהייתה ב"מירוץ למיליון". מאז היא הספיקה להנחות פינות כושר בטלוויזיה, לתחזק ערוץ יוטיוב בריא ותקיים סדנת אורח חיים בריא לנוער ברמת השרון בקיץ הקרוב. לקראת העונה החמה, לי בחרה לתת לנו כמה טיפים ספורטיביים במיוחד!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

ימי החום של הקיץ כבר כאן, המכנסים הקצרים נשלפים מהארון, הגופיות האווריריות והצבעוניות מוכנות ללבישה והכי חשוב בגד ים מחכה לנו כבר מהעונה שעברה. החופש הגדול כבר מפיץ את הניחוחות של אווירת סוף שנה ובהתאם לכך אנחנו צריכים להיות מוכנים לחופשה הלוהטת שחיכינו לה כל השנה!

הכי קל להציב מלא יעדים לקיץ אבל איכשהו שנה אחר שנה אנחנו מוצאים את עצמנו חוזרים לשגרה די מהר מבלי ליישם את היעדים שלנו. לכן החלטנו כבר מעכשיו לעזור לכם להיערך לקיץ בריא וספורטיבי. כדי להצליח בקיץ הקרוב לשמור על בריאותינו (ואולי גם להתחטב על הדרך) - בשלב ראשון תציבו מטרה!

כל מטרה מבורכת

זה יכול להיות לרוץ 10 קילומטר, לחטב את הגוף, להצליח להתמיד באימון שלוש פעמים בשבוע, לפתח מסת שריר או אולי פשוט לאכול בריא.  

הדרך להצלחה

כדי לא להישבר בדרך ובכדי להימנע מתירוצים כאלו ואחרים  - בחרו פרטנר. מישהו כמו חבר/ה קרוב/ה , בן דוד, אח... כל מי שאתם יודעים שיצליח לעוף איתכם הכי רחוק ליעד הסופי, אחד כזה שיש לו אופי חזק שברגעי משבר ידע להרים אתכם, אחד שמחוייב לא פחות מכם למטרה!

© fotolia

הגיע הזמן להתחיל!

תבנו לכם לו"ז אימונים מסודר, ישים והדרגתי ותתמידו בו. המלצה שלי: השתדלו כבר בתחילת הדרך לגוון אם זה בסוגי האימונים, לגוון בשעות האימונים, לגוון במיקום האימונים. כל אלו יבטיחו עניין מתמיד והתרגשות בלתי פוסקת מהדרך.

אתגרו את עצמכם

תיחשפו לכמה שיותר אימונים ברמות שונות עד שתמצאו את האימון האהוב עליכם, זה שאתם פשוט מכורים אליו ולכל אחד יש אחד כזה.

© פרטי

אכילה נכונה, מזינה ובריאה.

הימנעו מלקיחת תפריט רנדומלי מהאינטרנט והעדיפו ייעוץ עם איש מקצוע (למשל דיאטן בקופת חולים) כזה שיבדקו את מצבכם הבריאותי, את בדיקות הדם שלכם ואת גילכם ובהתאם לזאת יבנה לכם תפריט המותאם לכם אישית.

חשוב להקפיד על תזונה
חשוב להקפיד על תזונה © צילום: Shutterstock

בחרו נכון בכל הקשור לאוכל. אולי תציבו לכם אתגר שבקיץ הקרוב תימנעו במהלך השבוע ממזון מעובד ותשאירו לסופש את הפינוקים (הכי שווה!)

בחרו לחגוג נכון!

כן, כן קראתם נכון - אורח חיים בריא זו שגרה. זה לא זמני וזה לא טרנד! כבר מהגיל הזה לימדו לצאת לא על בטן ריקה (גם אם אתם יוצאים למסעדה תאכלו משהו קטן) וכל זאת על מנת שהבחירות שלכם יהיו מהראש ולא מהבטן! השתדלו לשלב כמה שיותר מים ובכלל העדיפו מים על פני כל משקה מוגז אחר.

הקפידו על מים
הקפידו על מים © Fotolia

חברים החופש ממש בפינה ואני בטוחה שהולך להיות לכם מדהים. תצאו, תבלו, תטיילו ושמרו על אורח חיים בריא למרות כל הפיתויים.

והכי חשוב שמרו על עצמכם!
שלכם, לי.

© פרטי



תגיות
תגובות