גמר ליגת השכונות: דין מירושניקוב מוכיח שהוא שחקן אמיתי. צילום מסך מהאינסטגרם

גמר ליגת השכונות: דין מירושניקוב מוכיח שהוא שחקן אמיתי

באירוע הגמר של טורניר הכדורגל "ליגת השכונות", שנערך אמש (ה') בלוד, לקחה חלק נבחרת האומנים, שכוללת בין היתר את השחקן דין מירושניקוב ואת החזאי דני רופ. אלו שיחקו מול הקבוצה הזוכה במשחק ראווה והוכיחו לנו שהם מוכשרים גם בכדורגל

אתמול (ה'), נערך בלוד אירוע הגמר של טורניר הכדורגל "ליגת השכונות", ביוזמת משרד התרבות והספורט ובשיתוף החברה למתנ"סים. הטורניר התקיים זו השנה השנייה בסימן הוגנות בספורט ולקחו בו חלק ילדי כיתות ה'-ו' מכל רחבי הארץ ומכל גווני האוכלוסייה: יהודים, ערבים, דתיים וחילונים כאחד.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

יש לציין כי המשחקים התקיימו ללא שופט, מתוך מטרה לקדם את ערכי ההוגנות והשיח התרבותי כמו גם את היכולת לייצר הידברות. החלטות ומחלוקות במהלך המשחק נפתרו על ידי הקפטנים של שתי הקבוצות בהחלטה משותפת, כאשר בכל אחד מן המשחקים הוצב "משקיף", אשר בעט את בעיטת הפתיחה, וכן העניק והוריד נקודות בהתאם להתנהגות ולהוגנות הקבוצות. 

רגע השיא של האירוע נרשם עם משחק הראווה של הקבוצה הזוכה, נבחרת הבנים של נתיבות מול נבחרת האומנים, שכוללת בין היתר את דין מירושניקוב, דני רופ ובנו איתי, מן יהל, מרטין אומנסקי, רודריגו גונזלס, רמי ונכר, מני פלורנטין, קורן ווייט ויאיר מרטון, שהשאירו לרגע בצד את כישרונם הטבעי והפגינו יכולות מרשימות במגרש.

נבחרת האומנים
נבחרת האומנים © צילום: לע"מ

שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב, אמרה כי "אני רואה בספורט כלי חברתי מהשורה הראשונה, מגרש בו ניתן לקדם הידברות וחינוך לערכים. אין מקום טוב ואפקטיבי יותר להנחיל את ערכי ההוגנות בספורט מאשר בשכונות, קרוב לבית וללב של כל שחקן. כל הכבוד לילדים ושאפו לקבוצה הזוכה!".

 

 

 

תגובות