מדייג אופניים ועד בודק מיטות: העבודות המוזרות בעולם. צילום מסך מיוטיוב

מדייג אופניים ועד בודק מיטות: העבודות המוזרות בעולם

החופש הגדול כבר כמעט כאן ואיתו גם העבודות לחופשה שכולנו מחפשים. אם גם אתם כבר התייאשתם ממלצרות ומבייביסטר - כדאי לכם לשקול את האפשרויות הבאות. רק אל תגידו שאמרנו לכם שמדובר בעבודות שגרתיות

בוקר יום ראשון, אתם מתעוררים עם השעון המעורר שלכם, מצחצחים שיניים, מתארגנים ויוצאים לעבודה הנורמלית שלכם... אה רגע, היא לא? בדיוק בשבילכם, אספנו את העבודות הכי לא שגרתיות שיש. מי יודע, אולי גם אתם תמצאו את עצמכם יום אחד עובדים באחת מהן. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

טועם מזון של כלבים

הכלבים הם ללא ספק החברים הטובים ביותר של האדם ולכן גם להם מגיע אוכל טעים ומזין. לשם כך, ישנם אנשים שתפקידם הוא לטעום את האוכל לכלבים, על מנת לוודא שהוא אכן עומד בסטנדרטים. לחברינו הנאמנים - עד חצי המלכות!

 

בודק מיטות

כן, קראתם נכון, יש אנשים שמקבלים משכורת על שינה בזמן העבודה. אנשים אלו מתפקדים כבודקי המזרנים עבור חברות מסחריות ובתי מלון. אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל כעבודה שעיקרה הוא שינה - זו לגמרי עבודת החלומות שלנו! 

 

עומד בתורים

כולנו שונאים לעמוד בתורים ארוכים, במיוחד שמדובר בכאלו שנמשכים שעות ארוכות. ובכן, יש לנו את הפתרון המושלם עבורכם - פשוט קחו בעל מקצוע! אחד מאותם האנשים שעבודתם היא עמידה בתורים. רק נסו לחשוב כמה דברים תוכלו להספיק בזמן שמישהו יעמוד במקומכם.

 

דוחף אנשים לרכבת

מי מאיתנו לא נתקל ברכבת צפופה באנשים שרק ממשיכים לעלות ולעלות? ובכן, כדי "להקל" על העלייה לרכבות ביפן, תוכלו להיעזר באנשים שמקצועם הוא דחיפת אנשים לקרונות, כך שכולם ייכנסו ולא תהיה חריגה מלוח הזמנים.

בודק מגלשות מים

בדיקת מגלשות מים זו לגמרי עבודה שהיינו מוכנים להתפרנס ממנה ואפילו שמחים. הרי מי היה מוכן כמונו להקריב את עצמו, על מנת לנסות את המגלשות ולוודא שלכל המבקרים בפארקים יהיה מהנה? אין, אנחנו פשוט כאלו מתחשבים!

 

צוללן כדורי גולף

אם גם אתם אוהבים לשחק גולף, אתם בוודאי יודעים כי במגרשי גולף, בהם יש תעלות מים או נחלים, הכדורים לא אחת נופלים למים. בדיוק לשם כך, יש את צוללני כדורי הגולף, שתפקידם לצלול ולהוציא את הכדורים מהמים. זהירות, רק לא לצלול עמוק מדי...

 

בודק משימות הריאליטי

תוכניות הריאליטי נהפכו בשנים הארונות ללא ספק למשמעותיות בעולם הטלוויזיה, כך גם המשימות שבהן, שנועדו לאתגר את המתמודדים ולבדר את הצופים. גם עבור משימות אלו יש בעלי מקצוע, שמקצועם הוא לנסות את המשימות שכולנו רואים במסך. כן, גם את טעימת החרקים.

דייג אופניים

בערים כמו אמסטרדם למשל, שבהן האופניים משחקים תפקיד משמעותי וכך גם התעלות ומקורות המים, אופניים שנופלים למים זו כמעט שגרה. בדיוק לשם כך, מועסקים אנשים שתפקידם הוא לדוג את האופניים מהמים. מה אתם אומרים, שננסה?

 

 

 

 

 

 

תגובות