בן 16: "קורס תחת העומס". צילום: shutterstock. אילוסטרציה

בן 16: "קורס תחת העומס"

כולנו שואפים להצליח כמה שיותר בלימודים ולזכות בתעודת בגרות איכותית, אך לא אחת היעדים שלנו מתנגשים עם המציאות. מה עושים במקרה שכל החברים שלנו בוחרים ללמוד מתמטיקה ברמה מוגברת, בעוד שאנו מרגישים צורך לבחור בדרך אחרת? הצביעו לסקר

קרה לכם שהרגשתם שאתם שוחים נגד הזרם כמו דגים בודדים, בזמן שכל החברים שלכם מחליטים ללכת בדרך שונה משלכם? אנחנו בטוחים שהמצב הזה פגש אתכם לא אחת בחיים, בין אם בלימודים, בחיים החברתיים, או בחיים האישיים. לא תמיד מתאים לנו לעשות את מה שכולם עושים, אך אנו בטוחים שתסכימו איתנו שאין זה תמיד פשוט להיות שונים מן הכלל. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 נער בן 16, תלמיד כיתה י' שבחר לשתף את גולשי אתר askpeople במצוקתו, יודע זאת היטב. הנער המתוסכל מספר כי השנה הוא התחיל את לימודיו במקצוע המתמטיקה בתיכון בקבוצה של חמש יחידות לימוד, כאשר בהמשך הוא ירד לארבע יחידות לימוד. לדבריו, הוא חש שזו הדמנות פז עבורו להצליח במקצוע הנחשב לא פעם למאיים, אבל האווריה בכיתה ואי חיבורו למורה המלמד, גרמו לו לחוש בחוסר ביטחון גדול מתמיד.

© צילום מסך

הייאוש המציף אותו ואי הצלחתו במקצועו, הובילו אותו להחלטה נוספת - לרדת לשלוש יחידות במתמטיקה. יחד עם זאת, לא קל לא לבצע את ההחלטה הזו, וזאת עקב חוסר התמיכה מצד סביבתו הקרובה. "אחי הגדול אמר לי שממש לא כדי לי לרדת. אני חושב פשוט לשים פס על הכל, על מה החברים יגידו, על מה הוא יגיד ופשוט לעשות את זה", כתב הנער.

בניגוד לאחיו, מרבית הגולשים שלחו חיזוקים לנער והביעו תמיכה ברצונו. "עשה מה שמרגיש לך נכון. זכור ששום דבר לא חייב להיות לנצח. יום אחד תוכל להשלים גם לחמש יחידות!", כתבה אחת מהם.

 

 

 

תגובות