"החברה הכי טובה שלי מהגן מתעלמת ממני". צילום: shutterstock

"החברה הכי טובה שלי מהגן מתעלמת ממני"

לרבים מאיתנו ישנם חברים המלווים אותם כבר שנים. אבל, לא אחת קורה שעם גיל ההתבגרות מתחילות לצוץ בעיות, שמשפיעות על הקשר. מה כדאי לעשות במצב כזה?

הם מכירים אותנו טוב הרבה יותר משאנו מכירים את עצמנו ואנו נוהגים לעשות איתם הכל, לאכול יחד, לקנות בגדים ובעצם מה לא? אלו כמובן לא אחרים מאשר החברים הכי טובים שלנו, אלו שאנחנו לרוב מכירים כבר שנים והבית שלהם כבר הפך לבית השני שלנו. אבל, רבים מאיתנו חווים לא אחת את התחושה של ריחוק מהחברים הכי טובים. איך מתמודדים עם כך ומה יש לעשות בנידון?

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

נערה בת 15, שפנתה לגולשי אתר askpeople, שיתפה אותנו במקרה כזה וסיפרה כי חברתה הטובה ביותר, אותה היא מכירה כבר מהגן, מתרחקת ממנה יותר ויותר בחודש האחרון, כאשר בזמן זה אותה החברה רוכשת לעצמה חברות אחרות.

© צילום מסך

"כשאני פונה אליה, אז אין לה סבלנות אליי ובכל פעם כשאני שואלת אותה משהו, אז היא מחזירה לי הכל בתשובות קצרות - בחוסר סובלנות. לא זכור לי שעשיתי משהו שפגע בה. ואפילו בתקופה האחרונה אני עושה יותר בשבילה ולמענה", היא הוסיפה.

תוך זמן קצר, קיבלה הנערה עצות מגולשי האתר. "את צריכה לשאול אותה ולדבר איתה. אולי היא לא עושה את זה בכוונה. אולי יש משהו שמפריע לה בך. קודם דברי איתה. אם היא לא רוצה להיות חברה שלך, את יכולה למצוא עוד חברות - אני בטוחה", כתבה אחת הגולשות.
 
 לסיום, אנחנו כאן כדי להזכיר לכם ששיחה פנים מול פנים יכולה לא אחת לפתור בעיות.
 
 
 
 
תגובות