יוצאים מהשגרה: עשרה כללים שחובה לאמץ בחופש הגדול. צילום: Fotolia

יוצאים מהשגרה: עשרה כללים שחובה לאמץ בחופש הגדול

מללמוד דברים חדשים, דרך ספונטניות ועד תרומה לסביבה - קבלו את הדברים שאתם חייבים לעשות בחופש הגדול הקרוב!

הרבה פעמים אנחנו לא מוצאים את עצמנו בחופש הגדול, לא תמיד יודעים מה לעשות ולפעמים לא מצליחים להגשים את כל מה שרצינו. מה עושים במקרה כזה? עשרת הדברים הבאים כבר יהפכו את הקיץ שלכם להכי מדהים שיש.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

לצאת מהשגרה

הקיץ זה זמן מצוין לבחון מחדש את השגרה שלנו והזדמנות נהדרת לשנות אותה. נסו לשנות את השגרה לפחות בכמה דברים, אולי תכירו בעצמכם צדדים חדשים.

© fotolia

להשקיע בעצמכם

השקיעו בעצמכם! עשו דברים שאתם אוהבים, הרי מגיע לכם. אם כל השנה עבדתם ולמדתם בשביל אחרים, בקיץ אתם יכולים לעשות את זה בשביל עצמכם.

ללמוד משהו חדש

נסו לנצל את הקיץ כדי ללמוד משהו שמעניין אתכם שעד היום לא היה לכם זמן. זו יכולה להיות שפה חדשה, סלטה, מדע טילים ובעצם כל מה שמעניין אתכם.

© fotolia

לשמור על קשר

אין סיבה שתצטרכו להתגעגע לחברים מבית הספר בקיץ. צאו איתם, הפגשו איתם ותיהנו איתם, הרי בסופ"שים בשנת הלימודים זה היה הרבה יותר קשה, ובקיץ אפילו יש אוטובוסים.

להיות ספונטני

השתדלו להיות ספונטניים! אמנם לפעמים אנחנו רוצים לתכנן את הקיץ שלנו לפרטי פרטים, אבל זה לא תמיד עובד ככה. חוץ מזה, שווה להיות ספונטניים כדי לפנות מקום לחוויות חדשות ולא מוכרות.

© Sutterstock

ללמוד לומר לא

אמנם אתם ספונטניים, אבל זה לא אומר שאתם חייבים לעשות כל מה שמציעים לכם. בחרו את החוויות שאתם רוצים לעבור, אמנם עם ראש פתוח, אבל גם עם יכולת לוותר על כמה כשצריך.

להיות במקום חדש

נסו לבקר לפחות במקום חדש אחד במהלך הקיץ. זה יכול להיות מקום בעולם, או מקום בארץ שלא הכרתם עד עכשיו. תטיילו עם חברים או משפחה, תראו את העולם מחוץ למה שאתם מכירים. הרי למה לא?

© Fotolia

לסדר קצת

חופשת הקיץ היא זמן מצוין לארגן טיפה את הדברים שלכם - החדר, הארון, מגירות. יש לכם זמן, וחוץ מזה, לא הייתם רוצים להתחיל את השנה הבאה כשהדברים שלכם טיפה יותר מאורגנים?

לתרום לסביבה שלכם

דרך מצוינת להתממש בכל הזמן שיש לכם בקיץ היא לתרום לסביבה. נסו להתנדב, ליזום ולחשוב איך אתם נותנים מעצמכם גם בשביל עצמכם, אבל גם בשביל העולם.

© Fotolia

לחשוב על שנה הבאה

במקום להגיע לתחילת השנה לחוצים וחסרי כיוון, עדיף לחשוב כבר בקיץ על השנה הבאה. נצלו את הזמן ואת חוסר הלחץ, כדי לנסות להבין מה אתם רוצים לעשות בשנה הבאה, בין אם זה בבית הספר ובין אם זה בכל מסגרת אחרת.

 

 

 

תגובות