מביסים את החמסין: כך תיהנו בחופשה מבלי לסבול מהחום. צילום: shutterstock. אילוסטרציה

מביסים את החמסין: כך תיהנו בחופשה מבלי לסבול מהחום

משתעממים בקיץ? נמאס לכם להזיע כשאתם רק יוצאים לסיבוב עם הכלבה? קבלו חמישה בילויים, שיעזרו לכם לעבור את הקיץ באופן חוויתי ומהנה, מבלי לסבול יותר מדי מהחום

החופש הגדול הגיע ואיתו החום שלא עוזב. כולנו מתים לצאת ולבלות עם החברים, אבל עם כל הצער שבעניין -החום לרוב משאיר אותנו בבית מול המזגן. מפארק המים ועד תצפיות כוכבים, הרי לכם חמישה בילויים קרירים, שיהפכו את הקיץ שלכם לכיפי במיוחד.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

Movie Time

נכון, עכשיו אפשר לראות סרטים גם במחשב, אך לקולנוע תמיד יהיה קסם מיוחד. כשהאולם חשוך והמסך גדול, אפשר באמת להיסחף אל תוך הסרט שמוקרן, ללא הסחות דעת. מומלץ במיוחד ללכת לבתי קולנוע כמו סינמטק ירושלים, שמכניסים בחינם מתחת 18, כי ככה תהנו מבילוי כיף וזול יחדיו. אז קחו כמה חברים ובחרו סרט טוב. הפופקורן, האולם הממוזג והמסך הגדול - כבר יבטיחו לכם חוויה מהנה במיוחד.

© צילום: Fotolia

 צאו לתצפית כוכבים

ללילה יש יתרון אחד ברור בקיץ - אין בו שמש. ההפוגה הזו מהחום היא גם זמן מצין להסתכל קצת על השמיים. מומלץ להתרחק קצת מהאורות של העיר, אפשר לנסוע למצפה במדבר ואפשר גם סתם לבלות הלילה על החוף מהשקיעה ועד הזריחה. המכורים לאסטרונומיה שביניכם יוכלו להגיע עם טלסקופ ומפות כוכבים, וטלו שסתם רוצים ליהנות עם החברים יכולים להביא גיטרה, שמיכה ואפילו לעשות קומזיץ קטן. כך או כך, מובטח לכם בילוי קסום ואף רומנטי ביותר.

היכון, הכן, קרא!

מזמן לא פתחתם ספר שהוא לא ליומן קריאה, נכון? אז החופשה זו הזדמנות נהדרת לשבת ולקרוא. הקריאה היא כמו מסע למדינה אחרת, חווים דרכה חוויות חדשות ומתחברים לדמויות מרתקות שאת חלקן לא נשכח לעולם. והכי טוב - אפשר לעבור את כל זה מבלי לזוז מהספה בבית. מתאים לנו, לא?

© צילום: shutterstock

תכינו סושי בעצמכם

סושי הוא המאכל המושלם לקיץ. קליל, טעים, כיפי ובעיקר - מוגש קר. הקיץ זה הזמן המושלם ללמוד להכין אותו לבד. זה די פשוט וכשיש מספר חברים אתכם - בטוח שתצליחו. שימו מוזיקה כיפית ברקע והכינו מספר רולים צבעוניים. בטוח שיהיה כיף בדרך ואולי אפילו ייצא טעים.

 

לכו לפארק מים

אין לנו ספק שפארק מים הוא גן העדן של מי שמנסה לברוח מהחום הקיצי. הבריכות, המגלשות ומתקני המים רק מחכים שתנסו אותם ותתרעננו. אל תשכחו שבכל זאת אתם תהיו חשופים לשמש ושמומלץ שלא לשכוח בקבוק מים וקרם הגנה. הרי מראש אפשר לחסוך את הצעקות של אמא על איך שלא היינו אחראים ודאגנו לשתות ולמרוח קרם הגנה.

חופשה נעימה ומהנה!

 

 

 

תגובות