ניגשים למועד ב׳ באנגלית? כך תעברו את הבגרות בהצלחה . צילום: fotolia

ניגשים למועד ב׳ באנגלית? כך תעברו את הבגרות בהצלחה

רגע לפני מועד ב׳ של בחינת הבגרות באנגלית, שייערך מחר (ב׳), הבאנו לכם את כל הטיפים, שיעזרו לכם לשפר את הציון שלכם ולהצליח ובגדול. בהצלחה!

 
נכון, כבר התחיל החופש הגדול ונמאס לנו ללמוד לבגרויות, אך כשמדובר במועד ב׳ של בחינת הבגרות באנגלית - משתלם לגשת פעם נוספת. הטיפים הבאים שאנו מביאים לכם באדיבות רחל בן דוד, מנהלת המרכז להצלחה בלימודים, יעשו לכם סדר בראש ויגרמו לכם להגיע לבחינה הכי מוכנים שאפשר.
 
עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

איך להשתמש נכון במילון באנגלית?

על אף שהמילון באנגלית מלווה אותנו כבר מספר שנים, הוא עדיין מהווה כלי הכרחי לבחינת הבגרות באנגלית, שלפעמים מעיק עלינו. אבל, עם שימוש נכון, המילון יכול  להיות החבר הכי טוב שלנו בבחינת הבגרות ואף יקפיץ את הציון שלנו משמעותית. 
 
 
 

איך להצליח בקטע ההאזנה באנגלית?

קטע ההאזנה בבחינת הבגרות באנגלית אומנם עלול להיות לא אחת מלחיץ ומאיים עבור תלמידים רבים, ודורש ריכוז רב, אך אין זה אומר שבלתי אפשרי להצליח בו. במספר צעדים פשוטים תוכלו לעשות את מה שנראה לכם בלתי ייאמן.
 
 
 

שלושה טיפים לחיבור מנצח

אם גם אתם תמיד נתקעים בחיבור ולא יודעים על מה יש לשים דגש, הסרטון הבא במיוחד בשבילכם. בעזרת מספר כלים - תוכלו לשפר את הכתיבה שלכם פלאים ולהגיע למירב הנקודות בקטע הכתיבה בבגרות באנגלית.
 
 
 



תגובות