לא רק סטוקריות באינסטוש: כך תדעי אם אתן BFF . צילום: shutterstock

לא רק סטוקריות באינסטוש: כך תדעי אם אתן BFF

מצאת את עצמך משתגעת מחברה בוואטסאפ, או נבוכה מהתמונות שהיא צילמה רק כדי להתנקם בך? אנחנו בטוחים שזה אולי היה מעט מבאס, אבל יש לנו בשורות בשבילך - זה לגמרי מוכיח שאתן BFF. קבלו חמישה סימנים לכך שאתן לא סתם חברות

לכל אחת מאיתנו יש את החברה הכי טובה שתמיד תהיה שם לצדה ותדאג להראות את המציאות כפי שהיא.
היא תגרום לך להרגיש הכי טוב ושלמה עם עצמך, תאהב ותנסה שלא לשפוט אותך. היא לא תאכזב אותך בשום צורה ותמיד תהפוך את השגעון שלך לשגעון של שתיכן. אלו הסימנים לכך שזו החברה הכי טובה שיש.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

סטוקריות באינסטוש

לכל אחת יש את החברה הזו, שתרגל אחרי הקראש באינסטגרם ותדאג להביא דיווחים בכל שעה עגולה. היכן הוא נמצא? עם מי? ומתי? היא תמיד תעשה את העבודה השחורה במקומך, בעוד שאת תקבלי את חצי כס המלכות. מה היית עושה בלעדיה?

"אז עם מי הוא עכשיו?" © giphy

תמיד לצדך

לא רק בזמן משבר היא תעמוד שם, בכניסת הדלת יחד עם גלידת השוקולד שאתן כל כך אוהבות ותראו יחד סרט מנחם שיגרום לשתיכן לבכות עד דמעות, אלא היא אף תמיד תדאג להיות האוזן קשבת שלך, לייעץ לך בכל הזדמנות ולתמוך בך בכל רגע נתון.

 

הייתה כאן, תמיד כאן © giphy

 

הנפילות שלך

לכל חברה יש בראש את החברה הכי טובה שלה במצעד הנפילות השנתי. כן, אנחנו מתכוונים לפאדיחות שאת עושה בציבור, או בחדרי חדרים. לא רק שהחלקת במדרגות, אלא גם תקעת לך פטרוזיליה בין השיניים ואת מדברת עם המלצר שתפס את עינייך מהרגע הראשון שנכנסת למסעדה.

נופלת יחד איתך © giphy

תמונות פאדיחה

למי אין את התמונות פאדיחה של חברתה הטובה, רק בשביל להתנקם בה יום אחד אם היא תעלה לך על העצבים? אך אף אחד לא יודע שאותה תהמונה צולמה בשעות הקטנות של הלילה, בזמן שהשגעון שלכן תקף אתכן וזאת התוצאה שיצאה, והכל תועד! לכל אחת חייבות להיות לפחות מספר תמונות מפדחות שיגרמו לחברתך לגרום על אותה הטעות. 

שותפה לפאדיחה © giphy

שיגעון סופי

אם היא לא משגעת אותך בוואטסאפ ושולחת ברצף מיליון הודעות שמדאיגות אותך, כנראה שהיא לא החברה הכי טובה שלך. היא תמיד תדאג לשלוח מלא הודעות שיגרמו לדאגה, אך מסתבר שכלום לא קרה. לקראש בסהך הכל יש חברה חדשה. לא נורא אחותי, הנסיך הלך - יבוא המלך.

מכירה את כל השגעונות שלך © giphy

 

תגובות