בארבעה צעדים: כך תשפרו את הציון בבגרות במתמטיקה. צילום: shutterstock

בארבעה צעדים: כך תשפרו את הציון בבגרות במתמטיקה

בחינת הבגרות במתמטיקה נחשבת למאיימת ולמלחיצה ביותר עבור מרבית התלמידים. גם אתם בלחץ ורק רוצים לשפר את הציון שלכם מחר (ה')? הטיפים הבאים כבר יעזרו לכם להשיג את המטרה. בהצלחה!

אחרי שחזרתם שוב על הנוסחאות, תרגלתם כבר עשרות הוכחות ולא עזבתם את המחשבון במשך שעות, מחר (ה') יגיע רגע האמת - מועד ב' של בחינת הבגרות במתמטיקה. גם הפעם, מערכת פרוגי כאן כדי לעזור לכם להגיע למקסימום הנקודות ולשפר את הציון. כל מה שעליכם לעשות הוא לקרוא היטב את הטיפים שאנו מביאים לכם באדיבות רחל בן דוד, מנהלת המרכז להצלחה בלימודים.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 

1. התחילו מהנושאים שקלים לכם

לכל אחד מאיתנו יש את הנושאים שהוא חזק בהם ואת אלו שהוא רק מחכה להיפטר מהם. לכן, מומלץ להתחיל דווקא עם השאלות שהכי קלות עבורכם. כך תוכלו לצבור נקודות ללא בעיות מיותרות וגם לצבור ביטחון להמשך הבגרות, שיאפשר לכם להמשיך אותה עם חיוך ומוטיבציה.

© צילום: Fotolia

2. מה עושים כשנתקעים בשאלה?

לכולנו קורה שאנחנו פתאום נתקעים בתרגיל ומרגישים שחרב עלינו עולמנו. אנחנו לא יודעים מה לעשות, מתחילים להזיע ולרעוד. אין יותר מעצבן מזה. אם תתקלו במצב שבו תתקעו בשאלה - אל תחששו, זה אנושי. כל מה שעליכם לעשות הוא לעצור רגע, לנשום ולקרוא שוב את השאלה. לעיתים פשוט קורה שאתם מפספסים נתון מרוב כל הלחץ. אין סיבה לדאגה, סומכים עליכם שתעלו על הפתרון!

 ומה קורה אם בכל זאת לא מצליחים? אפשר להסתדר גם ללא השאלה הזו. יש לכם מספיק בחירה בבגרות וכל מה שעליכם לעשות הוא להמשיך לשאר השאלות ולראות עם איזו שאלה אתם מסתדרים הכי טוב. אנחנו בטוחים שתעשו את הבחירה הנכונה. 

3. המחשבון - החבר הכי טוב שלכם בבגרות

נכון, תרגלתם כל כך הרבה מתמטיקה במהלך התיכון ולפעמים נדמה לכם שאתם לא זקוקים למחשבון, אבל זו טעות! המחשבון הוא החבר הכי טוב שלכם בבגרות ולא בלחץ כמוכם. כל עוד הוא בסדר, אין סיבה שהוא לא ייתן לכם את התוצאה הנכונה. הקשיבו למחשבון שלכם!

© צילום: GettyImages

4. לא לשכוח לבדוק

סיימתם לענות על כל השאלות בבחינת הבגרות במתמטיקה? כל הכבוד, אך לא לגמרי סיימתם. חשוב להשאיר כ-10 דקות לבדיקה. שימו לב שעניתם על כל השאלות, שלא פספסתם אף סעיף, שכתבתם את כל החישובים ושסימנתם את התשובות הסופיות.

 

 

 

 

תגובות